/
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

پیام مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت اعیاد شعبانیه

کد خبر : ۵۹۷۴۱

به گزارش نبض نفت به نقل ازروابط عمومی شرکت مناطق نفت خیز جنوب ؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم
 
شعبان شد وپیک عشق از راه آمد
عطر نفس بقیه الله(عج) آمد
 
باجلوه سجاد(ع)وابالفضل(ع)وحسین(ع)
یک ماه و سه خورشید دراین ماه آمد
 
ماه شعبان همراه است با «اعیاد بزرگ و پیاپی‌ای که حقیقتاً هر کدام، برای دل‌های شیعیان یک خورشید فروزنده است، یک شعاع خیره کننده است، وجود این اعیاد فرصتی برای توجه و توسل به ائمه و اهل‌بیت سلام‌الله‌علیهم است.
امام خامنه ای (مدظله العالی)
 
مطلع ماه شعبان، مزین به طلوع انوار تابناکی در آسمان امامت و ولایت است که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند و به راستی کمر بستن برای احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می طلبد که تنها از مردانی چون ابا عبدالله حسین(ع) برمی آید تا چنان حماسه ای ماندگار را بیافریند و نام بلندش برای همیشه تاریخ، در تارک آسمان جوانمردی و آزادگی، چراغ راه حق طلبان و حق جویان گردد.
 
این ماه فرخنده و خجسته‌ای است که اعیاد مبارکی را در خود جای داده است. سوم شعبان مصادف است با سالگرد با سعادت پاسداربزرگ اسلام، حضرت امام حسین (ع) و چهارم شعبان همزمان با سالروز میلاد فرخنده پرچمدار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که به ترتیب روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده اند.
 
اینجانب، فرخنده میلاد با سعادت سه اختر تابناک امامت و ولایت، سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و روز پاسدار، مظهر وفا قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و سید الساجدین امام زین العابدین (ع) را خدمت همه دوستداران و عاشقان اهل بیت و به ویژه همکاران عزیزِ شاغل در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و خانواده مکرمشان، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 
امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با نصب العین قرار دادن منویات مقام عظمای ولایت، شاهد به ثمر نشستن سیره مبارک آن بزرگواران در زندگی خود باشیم.
 
علیرضا دانشی
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر