/
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

بازدید مشاور وزیر و رییس ستاد اقامه نماز وزارت نفت از منطقه عملیاتی خارگ

حجت‌الاسلام شاهانی مشاور وزیر و رییس ستاد اقامه نماز وزارت نفت و هیات همراه روز چهارشنبه ۱۸ بهمن وارد منطقه خارگ شده و مورد استقبال مدیران شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ قرار گرفتند.
کد خبر : ۵۹۷۴۲


 به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، در بدو ورود میهمانان ضمن حضور در مزار شهدای گمنام جزیره خارگ به مقام شامخ شهدای گلگون‌کفن میهن اسلامی ادای احترام کردند.
در نوبت بعداز‌ظهر نیز در جلسه‌ای که در سالن ارشاد جزیره برقرار شد موضوعات و چالش‌های فرهنگی و الزامات سند راهبردی و فرهنگی نفت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه مهندس فتحی معاون منطقه نیز به ارائه گزارش کاملی از رسالت اصلی شرکت و پرداخت فرهنگی و الزامات مربوطه پرداخت و اقدامات موثر در حوزه فرهنگی و اقامه نماز از جمله ساخت و نوسازی مسجد امیرالمومنین (ع) جزیره، تجهیز و راه‌اندازی فضای فرهنگی و رفاهی کمپ مسکونی زیتون، پایان طرح فرهنگی- قرآنی کتابت قرآن کریم توسط همکاران منطقه و سکوهای دریایی که برای نخستین بار در سطح شرکت ملی نفت به انجام رسیده است را تشریح کرد.
سپس حجت‌الاسلام شاهانی در سخنانی لزوم توجه ویژه به الزامات فرهنگی و مذهبی و تقویت روحیه جهادی کارکنان صنعت عظیم نفت را از اولویت‌ها برشمرد و از تلاش‌های تمام رابطین فرهنگی و مسئولین شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ تشکر و قدردانی کرد.
در پایان نیز حکم انتصاب حجت‌الاسلام سواری به‌عنوان مسئول قرارگاه فرهنگی جزیره خارگ در امور روحانیون به ایشان تفویض شد و یاد و خاطره حجت‌الاسلام مجدی رییس فقید قرارگاه فرهنگی خارگ که در ایام کرونا دارفانی را وداع گفت گرامی داشته شد.
حجت‌الاسلام شاهانی و همراهان در روز پنجشنبه ۱۹ بهمن به زیارت مزار شهدا در امامزاده میرمحمد عزیمت کردند و در ادامه از  مجموعه کمپ زیتون و امکانات فرهنگی، ورزشی و رفاهی آن بازدید کرده و در جریان فعالیت‌های صورت گرفته جهت رفاه حال همکاران غیررسمی در کمپ نمونه زیتون قرارگرفت و اقدامات انجام شده را ستود. سپس از مجموعه فرهنگی شهید سفری و نمازخانه کمپ اصلی، کتابخانه و سالن‌های جلسات و سینما نیز بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های فرهنگی و رفاهی همکاران کمپ اصلی نیز قرار گرفت. وی از همه مسئولین شرکت نفت فلات قاره و اقدامات انجام شده در مورد کارکنان  تشکر و قدردانی نمود.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر