/
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

اشتراک تجارب داخلی‌سازی کلدباکس از سوی سازندگان داخلی

جمعی از نمایندگان شرکت‌های پتروشیمی در دومین روز نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲، تجارب داخلی‌سازی کلدباکس را به اشتراک گذاشتند و بر ضرورت حمایت از سازندگان داخلی این تجهیز تأکید کردند.
کد خبر : ۵۹۷۷۷

به گزارش نبض نفت به نقل از  ستاد خبری رویداد بین‌المللی ایران‌پتروکم، نشست تخصصی «تجارب داخلی‌سازی کلدباکس» روز چهارشنبه، در دومین روز نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های پتروشیمی برگزار شد.
در این نشست از کلدباکس به‌عنوان قلب صادرات گاز ایران یاد و عنوان شد این تجهیز در بسیاری از پالایشگاه‌های گازی و بسیاری از واحدهای پتروشیمی کاربرد دارد.
کلدباکس‌ها مجموعهٔ حرارتی کرایوژنیک (فوق سرد) هستند که در دمای بسیار پایین کار می‌کنند و در واحدهای الفین، پالایش گاز و جداسازی هوا و... کاربرد دارند. در این نشست همچنین بیان شد صفر تا ۱۰۰ ساخت کلدباکس از سوی شرکت‌های ایرانی داخلی‌سازی شده است.
نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌های و نمایشگاه‌های جزیره کیش دایر است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر