/
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

پیام مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت اعیاد فرخنده شعبانیه

کد خبر : ۵۹۸۴۵
پیام مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت اعیاد فرخنده شعبانیه

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت وگاز اروندان ؛ متن پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
روز پاسدار، این عنوان شیرین و زیبا و فراموش‌نشدنی است. عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده، و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است؛
که اگر پاسدار نبود، هیچ چیزی نبود و هیچ چیزی نمی‌ماند.

«مقام معظم رهبری»
 
شعبان المعظم منصوب به "شهر النبی" است و به همین دلیل در صلوات شعبانیه از خدا می‌خواهیم که علاوه بر اینکه او را شفیع ما می سازد حضرتش را برایمان "طریق مَهیَع" و راه وسیع و بدون مانع برای رسیدن به خودش قرار دهد.
ماهی که به میلاد سه خورشید حماسه کربلا متبرک شده است؛ میلاد سرور و سالار شهیدان و آزادگان امام حسین(ع) و روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و ولادت فرخنده امام سجاد(ع) پیام رسان نهضت عاشورا.
واقعه کربلا به عنوان ماندگارترین حماسه تاریخ اسلام، تجلی گاه غیرت بود و در این میان از برجسته ترین نمونه آزادگی و غیرت حضرت ابوالفضل العباس(ع) بود که تا پای جان به میثاق خویش وفادار ماند و در دفاع از حریم ولایت آنچنان جانبازی نشان داد که درتاریخ بشریت نمونه ای ندارد.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی تمامی جانبازان و رزمندگان، این اعیاد مبارک را به مردم شریف ایران، همکارانم در شرکت نفت و گاز اروندان و بویژه تمامی عزیزانی که در قامت و شمایل پاسداری، جانبازی و ایثارگری به این مملکت پر گهر خدمت رسانی کرده و می کنند، تبریک می گویم.
از درگاه حق تعالی مسألت دارم که ما را پیروانی صادق و دوستانی مخلص برای اهل بیت عصمت قرار دهد.
 
عبدالله عذاری اهوازی
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر