/
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

آیین اختتامیه ششمین دوره جشنواره سالانه خلاقیت و اثربخشی آریاساسول برگزار شد

طرح‌های برتر جشنواره خلاقیت و اثربخشی شرکت پلیمر آریاساسول انتخاب شدند و با اهدا جوایز مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر : ۶۰۰۸۴

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، آیین اختتامیه ششمین دوره جشنواره سالانه خلاقیت و اثر بخشی، با حضور محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل، مدیران ارشد و کارکنان ظهر امروز (13 اسفند 1402) در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی برگزار شد.
در آیین اختتامیه این مراسم، محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت، با اشاره به خلق رکوردهای بی‌نظیر در شرکت در سال اخیر، آن را حاصل تلاش و ایده‌های خلاقانه کارکنان شرکت دانست و از تمامی همکاران و به‌ویژه برگزار کنندگان این جشنواره تقدیر کرد.
پس از صحبت‌های وی، از 34 طرح تقدیر ویژه صورت گرفت و فیلمی از آنچه در جشنواره امسال گذشته بود، برای حضار پخش شد.
پخش فیلم گفت‌و‌گو با کارکنان و برنامه‌های مفرح از دیگر بخش‌های این آیین بود.
این جشنواره با هدف پرورش فرهنگ ایده‌پردازی در سازمان و رقابت برای خلق برترین ایده‌ها و طرح‌ها در شرکت به‌صورت سالانه برگزار می‌شود.
طرح‌های اثربخش و خلاق به اهداف سازمان کمک می‌کنند و به‌طور ویژه به شکست فضای تحریم و محدودیت‌های بین‌المللی منجر می‌شوند.
پیش از اجرای این جشنواره، نظام پیشنهادها برای گردآوری ایده‌ها در شرکت برقرار بود، با این وجود این فرایند الزاما منجر به اجرای ایده‌های خلاقانه در شرکت نمی‌شد.
بر این اساس جشنواره خلاقیت و اثربخشی، با هدف آسیب‌شناسی این فرایند نسبت به اصلاح این موضوع اقدام کرد و در روند این جشنواره صرفا ایده‌هایی که سه ماه از اجرای آن‌ها گذشته و اثربخشی آن اثبات شده باشد، پذیرفته می‌شود.
آغاز فرایند این جشنواره هر سال در سه ماهه سوم کلید می‌خورد، ایده‌ها پس از گردآوری از سوی مدیر واحد در کمیته اولیه بررسی می‌شود و پس از آن در کمیته ثانویه با نظارت مدیر ارشد بررسی می‌شوند و در نهایت در حضور تمامی مدیران ارشد سازمان، در یک جلسه به مدت 10 الی 15 دقیقه از سوی مدیر واحد معرفی و به سوالات سایر مدیران پاسخ داده و در نهایت به رأی گذاشته می‌شود.
در جشنواره امثال 191 طرح به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بر این اساس حدود هزار و 300 نفر در این دور مشارکت داشتند.
در پایان این مراسم از 16 طرح برتر جشنواره تقدیر و جوایز طرح‌های زرین به برترین‌ها تعلق گرفت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر