/
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

تقدیر دکتر نجارزاده از اقدامات و عملکرد شورای هماهنگی بانک ها

دکتر ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانک ها و مدیرعامل بانک ملی ایران در نشستی صمیمی از تلاش ها و زحمات مدیران و کارکنان شورای هماهنگی بانک ها در راستای نقش بسزا و مهم این شورا در اجرای برنامه های توسعه ای و راهبردی نظام بانکی تقدیر کرد.
کد خبر : ۶۰۳۲۶

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده ضمن تقدیر از همکاری و هم پوشانی مطلوب وموثر تمامی کارکنان شورای هماهنگی بانک ها که در پیشبرد اهداف نظام بانکی طی یک سال اخیر نقش آفرینی کردند، با اشاره به محدودیت ها و مشکلات موجود، مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های این شورا را در سال آینده تبیین کرد.
وی در این مراسم با بیان این که نقش شورای هماهنگی بانک ها در نظام بانکی با اهمیت است، گفت: هیچ سازمان و نهادی به اندازه نظام بانکی و کارکنان بانک های کشور به مردم خدمات مطلوب نمی دهند.
دکتر نجارزاده با اشاره به این که ما باید از اقدامات و تلاش های همکاران بانکی دفاع کنیم، اظهارداشت: کارکنان نظام بانکی تلاشگران بی سنگر هستند چرا که تلاش های شبانه روزی آن ها در ایام مختلف سال دیده نمی شود و از طرفی مورد بی مهری رسانه ها هم قرار می گیرند، براین اساس ما در سال آینده تلاش می کنیم تا با ارائه خدمات مناسب، ابزارها و تجهیزات لازم و مناسب در شعب، زمینه رضایت کارکنان نظام بانکی را فراهم کنیم.
وی در ادامه عملکرد کارکنان شورای هماهنگی بانک ها را طی یک سال اخیر مثبت ارزیابی کرد و گفت: این شورا از همکاران خِبره، متخصص و جوان شکل گرفته و انتظار داریم تا به عنوان حامی و بازوی پرتوان وزارت اقتصاد و بانک مرکزی با مشاوره و ارائه تحلیل و تفسیر های دقیق و به روز از تحولات و پیشرفت های صنعت بانکداری جهان، نظام بانکی را بیش از پیش آگاه سازند.
رئیس شورای هماهنگی بانک ها در خاتمه افزود: کارکنان شورای هماهنگی بانک ها باید با هم افزایی و هم پوشانی امور در تکمیل زنجیره ارزش در صنعت بانکداری کشور نقش آفرین باشند.علی رضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها در ادامه این مراسم گزارشی از عملکرد بخش های مختلف این شورا طی یک سال اخیر ارائه داد و در این نشست نیز به تشریح، بیان مسائل و بررسی موضوعات مربوطه پیرامون امور کارکنان شورای هماهنگی بانک ها پرداخت .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر