/
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

طنین اشعار مقاومت در پاسداشت شهدای غزه

شب شعر غزه با عنوان «کربلای غزه در رمضان علی» در روز ٢٧ رمضان با حضور شعرای برجسته بین المللی، ملی و استانی جبهه مقاومت در کوی فدائیان اسلام برگزار شد.
کد خبر : ۶۰۵۸۸

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شب شعر غزه با عنوان «کربلای غزه در رمضان علی» در روز ٢٧ رمضان با حضور مهندس دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)، مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سرهنگ حسن باقری فرمانده مرکز بسیج تندگویان، خانواده شهدای مدافع حرم و جمعی از شعرای برجسته بین المللی، ملی و استانی جبهه مقاومت در تالار اجتماعات کوي فداييان اسلام برگزار شد.

در این مراسم شاعران حاضر به خوانش اشعار با موضوع دفاع از قدس و مردم مظلوم فلسطین، رشادت‌های مردم غزه و جبهه مقاومت پرداختند.

گفتنی است، این مراسم با هدف گرامیداشت شهدای غزه و جبهه مقاومت از جمله سرداران شهید زاهدی و حاجی رحیمی و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه برگزار شد.

حسین الجابری و سید احمد حسین از عراق و پاکستان، علیرضا قزوه، میلاد عرفانپور و فریبا یوسفی شاعران ملی حاضر در این مراسم بودند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر