/
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
آتشبار:

سهم قابل توجه خوزستان در بومی‌سازی كالای مورد نیاز نفت/مناطق نفت خیز جنوب قله تولید را فتح كرد

رئيس روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب گفت: ميزان توليد نفت از 1.6 ميليون بشکه در روز به بيش از 2.6 ميليون بشکه رسيده است که اين خود ثمره فعاليت زنجيره‌اي از مديريت‌ها است.
کد خبر : ۶۰۸۴۸

 به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب، سعيد آتشبار، رئيس روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب ضمن بازديد از دفتر هماهنگي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب در تهران با حضور در نشستي صميمانه با رئيس و كاركنان اين دفتر ديدار و گفت وگو کرد.
 
مهندس سعيد آتشبار در اين نشست ضمن پاسداشت زحمات كاركنان خدوم دفتر هماهنگي تهران بر لزوم تبيين، طراحي و بازتعريف جايگاه اين دفتر به‌عنوان بازوي اجرايي روابط عمومي تاكيد کرد و عنوان داشت: واقعيت تلخ اين است که بخش‌هايي از سازمان به دليل کمبود امکانات و فقدان عدالت سازماني روايت نمي‌شوند.
 
رئيس روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب هم انديشي در راستاي برگزاري و حضور هر چه شايسته تر در امور نمايشگاهي را از ديگر محورهاي اين نشست صميمانه خواند و تصريح کرد: سال 1403 بايد با ايده‌هاي نو آغاز شود و اراده‌اي قوي براي مرتفع‌کردن امور داشته‌ باشيم.
 
وي به رشد چشمگير توليد نفت به همت متخصصان و کارکنان جهادي اين شرکت اشاره کرد و بيان داشت: ميزان توليد نفت از 1.6 ميليون بشکه در روز به بيش از 2.5 ميليون بشکه رسيده است که اين خود ثمره فعاليت زنجيره‌اي از مديريت‌ها است.
 
مهندس آتشبار با اشاره به سهم قابل توجه استان خوزستان در بومي‌سازي و توليد کالاي مورد نياز نفت عنوان داشت: حجم اعتبار تخصيص داده شده به پژوهش و فناوري در شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب از ده سال گذشته تا پيش از سال 1400 حدود صد ميليارد تومان بود که اين ميزان در سال گذشته به هزار و پانصد ميليارد تومان، تقريبأ پانزده برابر رسيده است.
 
رئيس روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب با بيان اينکه تمامي بدهي‌هاي شرکت که طي چندسال اخير انباشت شده بود در دو سال اخير توسط مديريت فعلي به طور کامل پرداخت شد، افزود: براي نخستين بار در تاريخ جمهوري اسلامي عوارض آلايندگي به ميزان 6 همت از سوي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب به شهرداري‌هاي استان خوزستان پرداخت شد، وزارت نفت نيز مبلغ 20 ميليارد تومان به توسعه استان خوزستان کمک کرده است.
 
مهندس آتشبار با تأکيد بر ضرورت بهره‌گيري صحيح از فرصت‌ها در راستاي پيشبرد اهداف متعالي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب خاطرنشان کرد: دفتر نمايندگي شرکت در تهران نيازمند طرح و برنامه جدي در راستاي اطلاع رساني خدمات و تلاش‌هاي صورت گرفته است از اين رو خلاء وجود درگاه اطلاع رساني خاص اين دفتر احساس مي شود.
 
وي ادامه داد: ارتباط دفتر هماهنگي مناطق نفت خيز جنوب در تهران با وزارتخانه و شرکت ملي نفت ايران افزون شود تا علاوه بر پوشش خبري گسترده، عملکرد و تلاش‌هاي اين دفتر بيش از گذشته به اطلاع عموم برسد.
رئيس روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب با اشاره به طرح نيازها و مطالبات مطرح شده از سوي همکاران دفتر نمايندگي تهران ابراز داشت: دفتر هماهنگي تهران مي‌تواند ميزبان مسئولان و مديران ديگر سازمان‌ها و شرکت‌ها باشد، يکي از کارهاي ويژه اين دفتر تکميل پروژه تاريخ شفاهي صنعت نفت با استفاده از پيشکسوتان مقيم تهران صنعت نفت باشد.
 
مهندس آتشبار در پايان صحبت‌هاي خود ضمن تقدير از تلاش‌ها و زحمات همکاران دفتر تهران و مديريت پيگير و دلسوز اين مجموعه بر تعامل جدي و عميق اين دفتر تأکيد کرد.
 
در ادامه سيد علي رحيمي، رئيس دفتر هماهنگي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب در تهران نيز ضمن قدرداني از نگاه ويژه روابط عمومي در دوره اخير بر توان و همت دفتر هماهنگي تهران به منظور مشاركت در پروژه بزرگ تاريخ شفاهي صنعت نفت تاكيد کرد.
 
رحيمي همچنين بر لزوم تقويت جلوه‌هاي بصري دفتر هماهنگي تهران با محوريت تصاوير سختي کار همکاران در بستر صنعت نفت تاكيد داشت كه در اين خصوص مهندس آتشبار ضمن بازديد ميداني از فضاي اداري مركزي يازدهم  قول همكاري و مساعدت لازم را  داد.
 
رئيس دفتر هماهنگي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب در تهران به تشريح فعاليت‌ها و وظايف محوله اين دفتر پرداخت و عنوان داشت: يکي از وظايف دفتر هماهنگي ارتباط با وزارتخانه‌، نهادها، سازمان‌هاي دولتي و خصوصي است اما به طور کلي اهم فعاليت‌هاي اين دفتر به دو بخش ارتباط درون سازماني و برون سازماني تقسيم مي‌شود.
 
رحيمي در پايان اين نشست بر تعامل و هم‌افزايي روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب با دفتر تهران تأکيد کرد و تأمين نيازهاي بصري حوزه روابط عمومي و انتشار اخبار فعاليت‌ها را از اولويت‌هاي اين مجموعه برشمرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر