/
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳

بازدید مدیران عالی‌رتبه اقتصادی از غرفه آریاساسول در اکسپوی تهران

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی از غرفه شرکت پلیمر آریاساسول بازدید کردند.
کد خبر : ۶۰۹۵۹

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، محمدرضا حیدرزاده در سومین روز از ششمین دوره نمایشگاه‌ توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه) میزبان سردار سرتیپ پاسدار دکتر سیدمجید ابن‌الرضا، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، سردار مصطفی محمد نجار، رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سردار سید مهدی فرحی، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی بود.
پس از این بازدید، مدیران عامل ساتا و آریاساسول به اتفاق به بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه پرداختند و از نزدیک با دستاوردهای صادراتی و پیشرفت‌های فعالان صنعت آشنا شدند و با کارشناسان حوزه به تبادل نظر پرداختند.
غرفه آریاساسول امروز علاوه بر میزبانی مدیران شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، پذیرای بازدیدکنندگانی از کشورهای مختلف از جمله چین، هند و کره‌جنوبی بود.
این رویداد بین‌المللی با حضور بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی فعال در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی،
آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) به مدت ۵ روز برقرار است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر