/
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران:

70 الی 75 دلار برای هر بشکه نفت، قیمت مناسبی است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه بازار نفت چند وجهی است و افزایش قیمت نفت منافع و مضراتی دارد، گفت: در کل افزایش قیمت نفت باعث افزایش خدمات و قیمت نیروی کار می شود ،هرچند قیمت بالای نفت، فروشما را بالا می برد ولی بخش عمده آن صرف تولید می شود که 70 الی 75 دلار برای هر بشکه نفت، قیمت مناسبی است.
کد خبر : ۶۷۶۵

نبض نفت-سپهر سپهری امروز در حاشیه آغاز به کار بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت  در پاسخ به سوال خبرنگار نبض نفت اظهارداشت: امسال سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده  و حمایت از کالای ایرانی در حقیقت حمایت از یک بسته تولیدی است.

سپهری، کالای ایرانی را آخرین حلقه تولید برشمرد  و ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی حمایت از کارگر ایرانی ، حمایت از شرکت های تولیدی، حمایت از قوانین کار حامی سازندگان داخلی و در حقیت حمایت ازتولید کنندگان مواد خام است، بنابراین باید کل حلقه زنجیره ارزش افزوده کالای ایرانی را حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال در صنعت حفاری برنامه ریزی های جدی انجام شده است، گفت: در سال جاری علاوه بر افزایش سهم بازار داخلی برای تولید کنندگان که به سقف  80 تا 85 درصد می رسد حضور در بازارهای بین المللی که از یک ماه آینده و از عراق آغاز می شود، فرصت مناسبی برای معرفی کالای ایرانی در مجامع بین المللی است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه بازار نفت چند وجهی است و افزایش قیمت نفت منافع و مضراتی دارد، افزود: در کل افزایش قیمت نفت باعث افزایش خدمات و قیمت نیروی کار می شود، هرچند قیمت بالای نفت فروش  ما را بالا می برد ولی بخش عمده آن صرف تولید می شود که 70 الی 75 دلار برای هر بشکه نفت، قیمت مناسبی است.

سپهری در پایان ابراز امیداواری کرد: با پیروی از شعار امسال بتوانیم سهم مشارکت سازندگان ایرانی به همراه شرکای خارجی درصنعت نفت و گاز کشور به خصوص حفاری را افزایش بدهیم.

 ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر