/
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹

از طرح پروژه های رفع آلودگی خاک تا ایجاد پارک بستانو

مدیرعامل پتروشیمی پارس درحاشیه نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی در رابطه با رفع آلودگی خاک در منطقه عسلویه بیان کرد: پایش آنلاین پالاینده ها در سطح منطقه که کاملا به صورت آنلاین برای محیط زیست بوشهر ارسال می شود و دودکش ها و توربین های گازی که مانیتور می شود که برای رفع آلودگی در نظر گرفته شده است.
کد خبر : ۶۹۹۰
از طرح پروژه های رفع آلودگی خاک تا ایجاد پارک بستانو

جلیل قسامی در گفتگو بانبض نفت اظهارداشت: با توجه به حجم گستردهصنایعاز پالایشگاه های گاز و پتروشیمی هاییکه در منطقه عسلویهوجود دارد اقداماتی از سوی شرکت ها برای رفع آلودگی صورت گرفته است. به طور مثال پتروشیمی پارس پروژههای بسیار متعددی تعریف کردهو حتی بابت آن جایزه های سبز اروپا را دریافت کرده است.همچنین برای رفع این آلودگی ها با پژوهشگاه صنعت نفت پروژه ای را تعریف کردهایمکه تاثیر بسزایی در بهبودمحیط داشته است.

قسامی همچنین از ایجاد پارک بستانو در منطقه بستانو یاد کرد که بین مرز استانبوشهر و هرمزگانقرار دارد و گفت: این پارک جنگلی گستردهبا رشد 13 هزار درخت بومی محلی در منطقه و آبیاری قطره ای ایجاد شده است و فضای مفرح وبا نشاطی رابرای مردم بومی منطقه درراستای مسئولیت های اجتماعی مانوهمچنین برایبهبود فضای منطقهبه وجود آورده است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر