/
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

سوخت رسانی ۱۷۴ نفتکش فعال به جنوب خراسان رضوی

۱۷۴ نفتکش فعال ناوگان حمل‌ونقل منطقه تربت حیدریه وظیفه سوخت‌رسانی به جنوب خراسان رضوی را به عهده دارند.
کد خبر : ۱۰۰۵۸

نبض نفت - جواد بلندی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه در این باره گفت: منطقه تربت حیدریه با امکان ذخیره‌سازی قابل قبول فرآورده‌های نفتی و بهره‌گیری از ظرفیت  ۱۷۴دستگاه نفتکش، سوخت‌رسانی در منطقه را به‌عهده دارد.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به هموطنان، به ویژه مسافران تابستانی و زائران علی بن موسی الرضا (ع)، مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز مردم نداریم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه تصریح کرد: از توزیع بیش از ۲۱۶ میلیون لیتر انواع فرآورده در چهار ماه نخست سال خبر داد و تصریح کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد رشد داشته است.

بلندی افزود: در چهار ماه نخست امسال ۸۵ میلیون لیتر بنزین در این منطقه مصرف شده است که نسبت به پارسال چهار درصد افزایش  نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: مصرف نفت‌گاز منطقه در این مدت با ۱۹ درصد افزایش به ۱۲۶ میلیون لیتر و گاز مایع با یک درصد رشد به بیش از ۷هزار و ۶۰۰ تن رسید.

مدیر منطقه تربت حیدریه افزود: در این بازه زمانی مصرف نفت سفید با ۲۹ درصد کاهش به کمتر از ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر و نفت‌کوره با سه درصد کاهش به ۹۲۵ هزار لیتر رسید.

منطقه تربت حیدریه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، وظیفه سوخت‌رسانی به ۹ شهرستان جنوب استان خراسان رضوی شامل شهرستان‌های تربت حیدریه، مه ولات، زاوه، رشتخوار، کاشمر، خلیل آباد، گناباد، بجستان و خواف را برعهده دارد که این مهم از طریق ۶۱ جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز و ۱۲۰ فروشندگی و تعاونی روستایی انجام می‌شود.

منبع: شانا

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر