/
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

اتصال 6 روستای طرقبه در خراسان رضوی به شبکه گاز تا سال 98

طرح گازرسانی به 6 روستای شهرستان گردشگری طرقبه در سال 98 به بهره برداری می رسد.
کد خبر : ۱۰۲۴۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی، در حاشیه بازدید از روند گازرسانی به روستاهای محور عارفی که به همراه نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی انجام شد، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: طرح گازرسانی به 6 روستای شهرستان گردشگری طرقبه مطابق زمان بندی از پیش تعیین شده در حال انجام است و انشاا... در سال آینده شاهد اتصال این تعداد روستاها به شبکه سراسری گاز کشور خواهیم بود.

سیدحمید فانی وی افزود: هم اکنون شبکه گذاری در روستای "تجر" به اتمام رسیده و عملیات حفاری در روستای "سربرج" نیز به جهت آغاز نصب شبکه آغاز شده است. در ادامه نیز چهار روستای باقی مانده از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی همچنین در حاشیه بازدید از روستای فریزی چناران گفت: تاکنون 35 درصد عملیات شبکه گذاری در این روستا به اتمام رسیده و انشاا... با تعهد پیمانکار در موعد مقرر شاهد بهره برداری از این طرح خواهیم بود.

قدردانی نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز از سرعت گازرسانی

محمد دهقان نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی نیز در بخشی از این بازدید، از سرعت اجرای طرح های گازرسانی تقدیر کرد و خواستار همکاری و مساعدت همه سازمان ها در روند اجرای این طرح شد.

وی گفت: شهرستان طرقبه دارای جاذبه های گردشگری و توریستی فراوانی است که در صورت توسعه خدمات زیربنایی در این منطقه، شاهد توسعه اقتصادی در سطح استانی خواهیم بود.


ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر