/
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

افزایش رضایتمندی مشترکین با توسعه ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی

شرکت گاز استان قزوین با توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی به دنبال کسب رضایتمندی حداکثری مشترکین گاز است.
کد خبر : ۱۰۳۳۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با بیان مطلب فوق، گفت: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بهبود مستمر روش های ارائه خدمات به مشترکین، شرکت گاز نسبت به توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی اقدام کرده که امید است این روند به افزایش حداکثری رضایتمندی مشترکین در استان منجر شود.

وی افزود: تلفن گویای شرکت گاز استان امکان ارائه خدماتی همچون دریافت کارکرد کنتور، اعلام آخرین بدهی همراه با شناسه قبض برای پرداخت و اعلام آخرین قبض پرداختی را بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرفاً از طریق تماس تلفنی فراهم کرده است.

بوشهری همچنین با اشاره به ارائه 7 خدمت از طریق سایت شرکت گاز استان، بیان داشت: ارائه خدماتی همچون درخواست جابجایی کنتور، درخواست تغییر مشخصات مالک، درخواست تست کنتور و درخواست جابجایی علمک گاز و... از طریق مراجعه مشترکین به سایت امکان پذیر است و درخواست کنندگان خدمات مذکور نیازی به حضور در امور مشترکین اداره های گاز ندارند.

وی در پایان همچنین با اعلام شماره پیامک 200003194 گفت: مشترکین گاز می‌توانند با ارسال شماره اشترک خود به شماره پیامکی 200003194 از آخرین قبض صادر شده مطلع شوند و با دریافت شناسه های قبض و پرداخت نسبت به تسویه حساب خود اقدام کنند.


ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر