/
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

وزارت نفت در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی الگویی برای دیگر وزارتخانه‌هاست

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به این‌که وزارت نفت پروژه بیمارستان شهدای صنعت نفت دشت آزادگان را تکمیل کرد، گفت: رویکرد وزارت نفت در بخش مسئولیت‌ اجتماعی باید الگویی برای دیگر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها باشد.
کد خبر : ۱۰۴۰۷

نبض نفت - قاسم ساعدی با گرامیداشت هفته دولت، از تلاش‌های وزارت نفت تشکر کرد و گفت: وزارت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی جزو وزارتخانه‌های موفق است. برای نمونه این وزارتخانه پروژه بیمارستان شهدای صنعت نفت دشت آزادگان را تکمیل کرد؛ پروژه‌ای که در دولت‌های پیشین به سرانجام نرسید، اما وزارت نفت این کار را به پایان رساند و خدمت بزرگی به مردم دشت آزادگان کرد.

وی از حمایت‌های وزیر نفت از این پروژه (بیمارستان شهدای صنعت نفت دشت آزادگان) قدردانی کرد و افزود: رویکرد وزارت نفت در بخش مسئولیت اجتماعی باید برای دیگر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها الگو باشد.

نماینده دشت آزادگان و هویزه و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت نفت همسو با توسعه صنعت نفت و گاز در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان یا آموزش و فرهنگ فعالیت می‌کند و مشکلات و معضلاتی را که مردم بومی با آن روبه‌رو هستند برطرف کرده است.

ساعدی ادامه داد: صنعت نفت از همان ابتدا و پیش از آن‌که قوانینی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی وضع شود، کمک‌هایی در قالب خدمات اجتماعی و عمران و آبادی به مناطق پیرامونی ارائه داده است که جای تقدیر دارد.

بیمارستان شهدای صنعت نفت دشت آزادگان، اوایل اردیبهشت‌ماه امسال با حضور سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید، پروژه‌ای که با تامین اعتبار و تلاش وزارت نفت تکمیل شد.

منبع: شانا

 ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر