/
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰

چرا هلدینگ خلیج فارس استقلال را انتخاب کرد؟

بررسیهای نبض نفت نشان می‌دهد دو عنصر تاثیرگذار در تصمیم گیری‌های کلان هلدینگ خلیج فارس استقلالی هستند و این موضوع در انتخاب استقلال و خریدن سهام این باشگاه تاثیر بسزایی داشته است.
..
کد خبر : ۶۰۹۵۲

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی سردبیر پایگاه خبری نبض نفت

به گزارش نبض نفت بررسی‎های صورت گرفته نشان می‎دهد دو عنصر تاثیرگذار در تصمیم گیری‌های کلان هلدینگ خلیج فارس استقلالی هستند و این موضوع در انتخاب استقلال و خریدن سهام این باشگاه تاثیر بسزایی داشته است.

دکتر علی عسکری به عنوان مدیرعامل بزرگ‌ترین و سودآورترین بنگاه اقتصادی ایران و حسن نشان زاده مقدم معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار صنایع پتروشیمی خلیج فارس کاملا استقلالی هستند و این انتخاب بی‎دلیل و فارغ از علاقه قلبی آنها به این باشگاه نبوده است.

پایگاه خبری نبض نفت معتقد است حضور صنایع پتروشیمی خلیج فارس در عرصه فوتبال یک رابطه برد برد را شکل داده که هم این هلدینگ و هم باشگاه استقلال در آینده از این رابطه سود خواهند برد. حمایت‎های مالی و تقویت زیرساخت‌های باشگاه استقلال می‎تواند این باشگاه را به یکی از تیم‌های پرقدرت و معتبر در آسیا تبدیل کند و از طرفی باشگاه استقلال می‎تواند در موضوع برندسازی به صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سطح جهان کمک کند. ورزش یکی از ابزارهای مهم برای برندسازی است و ورود صنایع پتروشیمی خلیج فارس به حوزه فوتبال آن هم در باشگاهی که دو ستاره آسیایی را در کارنامه خود دارد می‎تواند نویدبخش روزهای روشن و امیدبخشی برای هر دو مجموعه باشد هم استقلال هم صنایع پتروشیمی خلیج فارس.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر