/
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

حفر و تكمیل 67 حلقه چاه نفت و گاز در پنج ماه نخست سال

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از تحقق افزون بر 90 هزار و 505 متر حفاری چاه های نفت و گاز بوسیله ناوگان حفاری این شرکت در پنج ماه نخست سال جاری در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور خبر داد.
کد خبر : ۱۰۵۰۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران حمید رضا خوش آیند گفت: در این مدت با تلاش متخصصان مجرب و توانمند این شرکت عملیات حفاری و تکمیل 67 حلقه چاه نفتی و گازی به اتمام رسید و تحویل شرکت های متقاضی گردید .

وی افزود: از مجموع این چاه ها 32 حلقه توسعه ای/ توصیفی و 35 حلقه تعمیری تکمیلی بوده است که 41 حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شش حلقه در حوزه شرکت نفت فلات قاره ایران، 11 حلقه در طرح های توسعه ای میادین نفتی که از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) در دست اجرا است و 9 حلقه در قالب پروژه ای حفره شده است .

خوش آیند با اشاره به اینکه شرکت ملی حفاری ایران 73 دستگاه حفاری خشکی و دریایی در تملک خود دارد، اظهار کرد: در مدت پیش گفته در نتیجه سعی و کوشش شبانه روزی کارکنان شرکت، عملیات حفاری هشت حلقه چاه 61 روز زودتر از مدت پیش بینی شده از سوی کارفرماها به پایان رسید و آماده بهره برداری گردید که از نظر شتاب بخشی در تولیدی شدن چاه و ترخیص زودهنگام دستگاه حفاری دارای ارزش اقتصادی قابل توجهی می باشد .


ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر