/
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

تحویل بيش از 83 ميليون متر مكعب گاز به جايگاه هاي سوخت CNG دراستان قزوین

مديرعامل شركت گاز استان قزوين از تحویل بيش از 83 ميليون متر مكعب گاز به جايگاه هاي سوختCNG استان در 5 ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر : ۱۱۱۲۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، اسماعیل مفرد بوشهری با اشاره به توزیع بیش از 83 میلیون متر مکعب گاز به جایگاه های CNG استان بیان کرد: این مقدار شامل 4 درصد کل گاز مصرفي استان است که جایگزین مصرف حدود 997 میلیون لیتر بنزین شده و بدیهی است این جایگزینی مزیت های اقتصادی و زیست محیطي بسیاری با خود به همراه دارد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر، 59 جايگاه CNG در استان در امر توزيع گاز فعاليت دارند كه از اين تعداد، 15 جايگاه در سطح شهر قزوين و 44 جايگاه ديگر در سطح استان فعال هستند و با توجه به تعداد جایگاه های مذکور، استان قزوین جزو مناطقی محسوب می شود که مشکل خاصی در زمینه توزیع و تحویل گاز به خودرو ها ندارد و دسترسی به CNG به سهولت در آن امکان پذیر است.

مديرعامل شركت گاز استان قزوين تصریح کرد: همچنان پتانسیل در استان برای احداث جایگاه CNG  وجود دارد و شرکت گاز امیدوار است در بخش هایی همچون CNG و واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ بتواند با حداکثر توان، گاز را به متقاضیان تحویل دهد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر