/
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
با تلاش حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران

متراژ حفاری چاه‎های نفت و گاز به ۱۰۰ هزار متر رسید

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری در عملیات حفاری اعلام کرد که ناوگان حفاری این شرکت در نیمه نخست امسال بیش از ۱۰۰ هزار متر چاه‌های نفت و گاز حفاری کردند.
کد خبر : ۱۱۱۵۴

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا خوشآیند گفت: با تلاش شبانهروزی متخصصان و کارکنان عملیاتی و پشتیبانی این شرکت در پایان روز جمعه (۳۰ شهریورماه) متراژ حفر چاههای نفت و گاز به یکصد هزار و پنج متر رسید.

وی افزود: حفارمردان سختکوش این شرکت موفق شدند عملیات حفر ۷۳ حلقه چاه در مناطق خشکی و دریایی کشور را تکمیل کنند و برای بهرهبرداری در اختیار شرکتهای متقاضی قرار دهند.

خوشآیند اظهار کرد: از مجموع چاههای حفر شده ۳۵ حلقه توسعهای/توصیفی و ۳۸ حلقه تعمیری بوده است که ۴۷ حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ۶ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، ۱۱ حلقه در پروژههای شرکت مهندسی و توسعه نفت و ۹ حلقه در قالب پروژهای است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری، با بیان اینکه در نیمه نخست امسال، حفاری ۹ حلقه چاه ۷۵ روز زودتر از برنامه تعریف شده پایان یافت، گفت: این موفقیت از نظر تولیدی شدن زودهنگام چاه، ارزش اقتصادی قابل توجهی دارد.

 وی افزود: با اجرایی شدن قرارداد حفاری ۸ حلقه چاه اکتشافی برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، ۲ دستگاه حفاری سنگین خشکی این شرکت در استانهای خوزستان و فارس وارد مدار عملیات شد.

خوشآیند یادآور شد: شرکت ملی حفاری ایران در زمان حاضر ۷۳ دستگاه حفاری فوق سنگین، سنگین و سبک دارد که از این تعداد ۷۰ دستگاه خشکی و ۳ دستگاه دریایی است.

منبع: شانا

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر