/
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

فن آوا، برنده مناقصه پشتیبانی سامانه هوشمند سوخت کشور

مهندس علی نوری مدیرعامل گروه فن‌آوا با اعلام خبر برنده شدن این گروه در مناقصه ارائه خدمات سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سامانه هوشمند سوخت شد اظهارداشت: هلدینگ گروه فن‌آوا به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT)و با ظرفیت عملیاتی 10 شرکت دارای زنجیره جامع و یکپارچه در خدمات و پروانه‌های فعالیتی بوده که در بسیاری از پروژه های ملی و بزرگ حضور داشته است.
کد خبر : ۱۱۱۷۵
فن آوا، برنده مناقصه پشتیبانی سامانه هوشمند سوخت کشور

به گزارش نبض نفت، مهندس علی نوری مدیرعامل گروه فن‌آوا با اعلام خبر برنده شدن این گروه در مناقصه ارائه خدمات سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سامانه هوشمند سوخت شد اظهارداشت: هلدینگ گروه فن‌آوا به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) و با ظرفیت عملیاتی 10 شرکت دارای زنجیره جامع و یکپارچه در خدمات و پروانه‌های فعالیتی بوده که در بسیاری از پروژه های ملی و بزرگ حضور داشته است و مطابق با برنامه راهبردی تدوین شده در گروه فن آوا چهار حوزه فعالیتی این هلدینگ به صورت زنجیره‌ای یکپارچه قادر به تامین تمامی نیازمندی‌های اساسی مشتریان بویژه مشتریان سازمانی می‌باشد.

به گفته وی، این شرکت برنده مناقصه "سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سامانه هوشمند سوخت" شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران شده است. شرکت شبکه‌گستر فن‌آوا اجرای این پروژه را بین سال های 93 تا96 در 3400 جایگاه در سراسر کشور برعهده داشت که مجدداً به این شرکت واگذار شد.

خدمات این مناقصه مطابق اسناد شامل ارائه خدمات به منظور دستیابی به کلیه سرویس‌های قابل ارائه توسط مرکز داده، پولرها، جایگاه‌های عرضه فرآورده با قابلیت دسترسی و اطمینان بالا و کلیه امور مربوط به سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای سامانه هوشمند سوخت در طول ایام هفته و کل سال بدون تعطیلی (7*24) است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر