/
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

بهره‌مندی بیش از ۹۰ درصدی جمعیت روستایی استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی

در سال جاری، بیش از 6 هزار مصرف‌کننده جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی جذب این شرکت شده که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تاسیس این شرکت به بیش از 450 هزار مشترک رسیده است.
کد خبر : ۱۱۱۹۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، فیروز خدایی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان این مطلب، اظهار داشت: در حال حاضر، روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان، 1125 روستا و جمعیت تحت پوشش روستایی بیش از 90 درصد است.

وی در ادامه با بیان این که جمعیت شهری بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان صد در صد است، در این خصوص گفت: استان اردبیل دارای 29 شهر است که تمامی ساکنین این شهرها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و تعداد خانوارهای تحت پوشش گاز طبیعی در شهرها حدود ۴۲۰ هزار خانوار و تعداد خانوارهای روستایی تحت پوشش گاز طبیعی در استان اردبیل بیش از 114 هزار خانوار است.

خدایی در پایان سخنان خود در خصوص عملیات شبکه گذاری و نصب انشعابات گفت: ازابتدای سالجاری تاکنون بیش از 380 کیلومتر شبکه گاز به شبکه های گازرسانی این استان افزوده و بیش از 3 هزار انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر