/
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

امضاء و مبادله دو توافقنامه همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه صنعت نفت

شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه صنعت نفت در زمینه های آموزشی ، پژوهشی و مشاوره ای دو توافقنانه همکاری منعقد کردند .
کد خبر : ۱۱۲۸۲

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، این توافقنامه ها روز سه شنبه (سوم مهرماه) در دفتر کار مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت به امضای سپهر سپهری و مهدی میر رکنی معاون آموزش های حرفه ای و آزاد دانشگاه صنعت نفت رسید .

در آیین امضاء و مبادله این سند همکاری که تعدادی از مدیران ارشد شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه صنعت نفت حضور داشتند، اعلام شد با توجه به نقش اساسی آموزش در توسعه سرمایه انسانی، بسط  همکاری میان دو مجموعه علمی و صنعتی مورد تاکید است .

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران در باره اهداف توافقنامه علمی آموزشی توضیح داد: موضوع این توافقنامه برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و همچنین کارگاه های آموزشی با در نظر گرفتن امکانات طرفین اعم از توانمندی های علمی، فنی، منابع انسانی و تخصصی می باشد .

 یونس بنی سعید گفت: برگزاری تورهای آموزشی و آزمون های مورد نیاز از دیگر مواردی است که در این توافقنامه که در 10 ماده و 16 بند تنظیم و مدت زمان اجرای آن پنج سال پیش بینی شده عنوان گردیده است .

همچنین رئیس مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت ملی حفاری ایران در خصوص توافقنامه همکاری آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای در مبحث توسعه و تعالی مدیریت دارایی های فیزیکی گفت: از موضوعات مطرح در این راستا می توان به برگزاری دوره های آموزشی حرفه ای و کاربردی در مقاطع زمانی مختلف اشاره داشت .

سید علی سیدی پور ارایه خدمات علمی و پژوهشی در خصوص نیاز سنجی و تعریف پروژه های پژوهشی - کاربردی در زمینه های تخصصی مرتبط با موضوع، خدمات مشاوره مدیریتی در فعالیت ها و پروژه ها، برگزاری تورهای آموزشی در مناطق عملیاتی شرکت و دانشگاه و برگزاری آزمون های علمی، مهارتی و حرفه ای مورد نیاز از دیگر موارد ذکر شده در این توافقنامه است .

وی با اشاره به اینکه مدت زمان قید شده در ارتباط با اجرای این سند همکاری پنج سال است، افزود: این توافقنامه در 10 ماده و 18 بند تنظیم و با در نظر گرفتن توانمندی ها و امکانات دو طرف از تاریخ امضاء جاری خواهد بود.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر