/
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت برای روز ملی ایمنی و آتش‎نشانی

علی کاردر، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان گرانقدرمان در حادثه تروریستی اهواز، روز ایمنی و آتش‎نشانی را گرامی داشت.
کد خبر : ۱۱۳۱۷

 به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در پیام کاردر آمده است:

«با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان گرانقدرمان در حادثه تروریستی اهواز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه پرفیض محرم، هفتم مهرماه؛ سالروز گرامیداشت ایمنی و آتشنشانی؛ یادآور تعهد عملی و الزام به حمایت مدیریت کلان صنعت نفت به توسعه نظام مدیریت، ایمنی و بهداشت محیط زیست است؛ تعهدی که تنها با توجه روزافزون به این مقوله مهم مجال تحقق خواهد یافت.

بدون شک نهادینه شدن توسعه پایدار در شرکت ملی نفت ایران، در گرو اجرای صحیح و نظاممند ارزشهای سازمانی خواهد بود که خود برگرفته از نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست است.

بسیار خرسندیم که با گذشت نزدیک به ۱۸سال از استقرار نظام مدیریت، ایمنی و بهداشت محیط زیست در شرکت ملی نفت ایران، امروز شاهد توجه ویژه مدیران و کارشناسان به توسعه صنعت نفت در لوای اهداف تعریف شده این نظام پیشرفته جهانی هستیم.

اهدافی که در زمره مهم‌ترین آنها، حفظ و توجه به سرمایه انسانی، پایداری و استمرار تولید نفت و گاز به عنوان مهم‌ترین رکن توسعه پایدار و در نهایت حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آثار نامطلوب ناشی از فعالیتها و اتلاف منابع، آمده است.

امید است که در مسیر تحقق این نظام متعالی، نگرش پیشگیرانه در مقابل نگاه سنتی و واکنشی ایمنی و آتشنشانی در برخورد با مخاطرات بالقوه صنعت نفت تقویت شده و بستر لازم جهت بهبود بهرهوری و تعالی سازمان معظم نفت بیش از گذشته فراهم آید.

انتظار میرود با توجه به شرایط حساس کنونی با تخصیص هدفمند منابع، مدیریت هزینهها و با افزایش تعاملات سازمانی تمامی واحدهای عملیاتی، تولیدی، مهندسی و پشتیبانی با واحد HSE در مسیر کاهش خطر پذیری صنعت نفت و ارتقای فرهنگ HSE به سمت تولید و توسعه ایمن و پایدار که همانا رسالت اصلی صنعت نفت است، حرکت کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفتم مهرماه؛ روز ایمنی و آتشنشانی، ‌از تمامی عزیزان و همکاران گرامی که با تلاش و مشارکت ارزشمند خویش باعث ارتقای نظام HSE در دومین شرکت بزرگ نفتی جهان شدهاند، قدردانی کرده؛ سلامتی و توفیق ایشان و خانواده محترمشان را از خداوند متعال مسئلت می‌‌کنم.»

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر