/
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

استفاده حداکثری از ظرفیت‎های داخلی در فرآیند افزایش توان تولید نفت سیری

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: طرح نگهداشت و افزایش توان تولید میدان‌های نفتی منطقه عملیاتی سیری با استفاده حداکثری از ظرفیت‎های داخلی اجرا می‎شود.
کد خبر : ۱۱۸۹۳

نبض نفت - عبدالحمید اسفندیارپور، معاون مدیرعامل و مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت فلات قاره ایران امروز (چهارشنبه، ۲۵ مهر ماه) در آیین رسمی امضای قرارداد نگهداشت و افزایش توان تولید میدانهای سیوند، اسفند و دنا، با اشاره به برنده شدن شرکت پتروایران در مناقصه این طرح، عنوان کرد: این قرارداد، ماحصل فرآیند کاری فشردهای است و امیدواریم با بهرهمندی از تجربه و سوابق شرکت پتروایران، شاهد اجرای طرح در زمانبندی مقرر باشیم.

وی گفت: اجرای این طرح بیشتر بر بخش حفاری و خدمات حفاری متمرکز است و پیشبینی میکنیم با به‌کارگیری ۲ دکل حفاری که مالکیت آن ایرانی است، برای حدود ۳۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال‌زایی شود.

اسفندیارپور، استفاده حداکثری از ظرفیتهای داخلی را مزیت اجرای بستههای کاری طرح نگهداشت و افزایش توان تولید میدان‌های نفتی عنوان کرد و گفت: با در دستور کار قرار گرفتن این طرح، بسیاری از طرحهای توسعهای کلان در قالب‌های کوچک‌تر و کمهزینهتری تعریف و دنبال شده است که این موضوع، افزون بر رونقبخشی به فضای کسب‌و‌کار صنعت نفت، به پیشبرد اهداف توسعهای نیز کمک میکند.

آیین رسمی امضای قرارداد خدمات مهندسی، خرید کالا، حفاری، تکمیل، راهاندازی و تامین مالی چاههای میدان‌های سیوند، اسفند و دنا در منطقه سیری شرکت نفت فلات قاره ایران، امروز (چهارشنبه، ۲۵ مهر ماه) برگزار و این قرارداد بین عبدالحمید اسفندیارپور، معاون مدیرعامل این شرکت و رهام قاسمی، مدیرعامل پتروایران امضا شد.

منبع: شانا

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر