/
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

مناقصه‌های نگهداشت و افزایش توان تولید رسالت و فروزان در حال اقدام است

رییس امور قراردادهای شرکت نفت فلات قاره با اشاره به امضای قرارداد طرح نگهداشت و افزایش توان تولید نفت میدان‌های سیوند، اسفند و دنا در این شرکت، گفت: مناقصه‌های مربوط به ۲ طرح دیگر این شرکت نیز در حال اقدام است.
کد خبر : ۱۱۹۴۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، سلمان خسروی در حاشیه آیین رسمی امضای قرارداد طرح نگهداشت و افزایش توان تولید نفت منطقه سیری افزود: چهار بسته از ۳۴ بسته کاری تعریف شده در طرح نگهداشت و افزایش توان تولید میدان‌های نفتی متعلق به شرکت نفت فلات قاره ایران است که در این مسیر، مناقصه‌های طرحهای مربوط به میدانهای فروزان و رسالت نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد و قراردادهای مربوطه در آینده امضا خواهد شد.

وی افزود: با تاکید مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، استفاده حداکثری از ظرفیتهای داخلی در تمام قراردادها به ویژه قراردادهای نگهداشت و افزایش توان تولید نفت در این شرکت مدنظر قرار دارد و امیدواریم همان‌گونه که در امضای نخستین قرارداد این طرح بزرگ پیشتاز بودهایم، در اجرای کیفی بستههای کاری در زمانبندی تعیین شده نیز موفق باشیم.

ریس امور قراردادهای شرکت نفت فلات قاره ایران افزود: بین‌المللی بودن متون  قراردادهای این شركت موجب پیشتازی آن در واگذاری نخستین قرارداد توسعه میادین با الگوی جدید شده است.

وی افزود: شركت نفت فلات قاره ساﻻنه حدود 120 قرارداد عمده در حوزه‌های عملیاتی، تاسیسات و تجهیزات تولید باﻻی آب و تاسیسات زیر آب، حفاری، عملیات و لجستیك دریایی و توسعه‌ای با شركت‌های مختلف منعقد می‌نماید.

خسروی افزود: با توجه به وسعت فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران در آب‌های خلیج‌فارس و دریای عمان، همچنین تخصصی بودن فعالیت‌ها، قراردادهای این شركت نیز از ویژگی‌های خاصی برخوردار است كـه آن را از دیگر شركت‌های نفتی داخلی متمایز می‌كند. بین‌المللی بودن قراردادهای شركت نفت فلات قاره این قابلیت را داده است كه پیشتاز شركت‌های دیگر در انعقاد قراردادهای با الگوی جدید توسعه میادین از میان 34 طرح توسعه میادین باشد.

وی گفت: با توجه به سابقه تدوین قراردادهای بین‌المللی در شركت نفت فلات قاره ایران، همكاری شركت‌های ایرانی با این شركت موجب آشنایی آنها با متون قراردادهای بین‌المللی كه یكی از الزام‌های رشد و توسعه شركت‌های داخلی در حوزه خدمات و پروژه‌های دریایی و افزایش رقابت‌پذیری آنها در مناقصه‌های بین‌المللی است خواهد بود.

بر اساس این گزارش، آیین رسمی امضای قرارداد خدمات مهندسی، خرید کالا، حفاری، تکمیل، راهاندازی و تامین مالی چاههای میدان‌های سیوند، اسفند و دنا در منطقه سیری شرکت نفت فلات قاره ایران، روز چهارشنبه، ۲۵ مهرماه برگزار و این قرارداد بین عبدالحمید اسفندیارپور، معاون مدیرعامل این شرکت و رهام قاسمی، مدیرعامل پتروایران امضا شد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر