/
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

آمادگی پالایشگاه ایلام برای ارسال خوراک به پتروشیمی ایلام

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در دیدار با مدیر عامل پتروشیمی ایلام گفت: با توجه به اینکه دو مجتمع از شرکت های تابع صنعت نفت بوده و در منطقه ای دورتر از سایر مراکز صنعتی قرار دارند، همکاری و هماهنگی دو طرف باعث رشد روز افزون فعالیت دراین دو مجموعه خواهد شد.
کد خبر : ۱۲۳۲۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، شهریار داری پور، ضمن ابراز خرسندی از آغاز بکار پتروشیمی ایلام در آینده ای نزدیک گفت: پالایشگاه در زمینه های مختلف کارگاهی، آزمایشگاه، منابع انسانی و ... در حد توان آماده همکاری به آن مجتمع خواهد بود.

وی افزود: سه محصول از تولیدات این پالایشگاه خوراک پتروشیمی ایلام است که با راه اندازی این پتروشیمی به آن ارسال خواهد شد.

به گفته داری پور، تاکنون بدلیل عدم راه اندازی پتروشیمی ایلام سه محصول از تولیدات این پالایشگاه که خوراک پتروشیمی است  به پارس جنوبی ارسال شده است.

 در ادامه، تقی پور مدیرعامل پتروشیمی ایلام با اشاره به راه اندازی واحدهای این مجتمع در ماه های آینده و دریافت خوراک از پالایشگاه گفت: در این برهه نیازمند همکاری بیشتر پالایشگاه در زمینه های منابع انسانی، استفاده از کارگاه مرکزی، آزمایشگاه و ... شرکت پالایش گاز ایلام هستیم.

وی با بیان اینکه پالایشگاه گاز ایلام تا کنون کمک های شایانی به پتروشیمی ایلام داشته، اظهار کرد: همکاری پالایشگاه با این شرکت قابل توجه بوده و هم اکنون نیازمند مساعدت بیشتر هستیم و ظرفیت های موجود در پتروشیمی ایلام هم، در خدمت همکاران پالایشگاه جهت هرگونه همکاری با این شرکت است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر