/
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

جلوگیری از تبديل بخاري و ساير وسايل غیرگاز سوز به گازسوز

در حال حاضر، هوا بويژه درمناطق كوهستاني به مرور درحال سردتر شدن است و در همين رابطه مشتركين گرامي گاز جهت گرم کردن فضای منازل مسکونی و.... در حال آماده کردن و راه اندازي وسایل گرمایشی منجمله بخاری‌های خود هستند تا بتوانند گرمای مورد نیاز محیط را تامین كنند...
کد خبر : ۱۲۴۷۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرحیم رحیمی، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان این مطلب، اظهار داشت: گرم کردن خانه بسیارمهم است ولی فراهم کردن آسايش، امنیت و راحتي برای خود و افراد خانواده از اهمیت بیشتری برخوردار بوده که این امرتنها از طریق رعایت مسائل ایمنی بدست می آید.

رحیمی ضمن درخواست برای دقت در خريد وسايل گازسوز، اظهار داشت: مشتركين محترم در هنگام خرید وسايل گرمايشي ضرورت دارد از استاندارد بودن آن مطمئن شوند و آن را متناسب با اندازه وابعاد اتاق به منظور صرفه جویی در مصرف گاز در نظر گیرند.

وی با اشاره به اينكه معايب و نواقص قسمت‌هاي مختلف دستگاه‌هاي گازسوز را هر قدر هم جزئي باشد، باید مهم دانست، توصیه کرد: براي تعمير آنها باید فوراً با نمايندگي فروش دستگاه‌هاي مزبور و يا تعميركاران مجرب تماس حاصل کنيد.

رحیمی در خاتمه گفت: از تبديل بخاري و ساير وسايلي كه با سوخت‌هاي ديگر مورد استفاده قرار مي‌گيرند به وسايل گازسوز جداً خودداري کنید که این کار غیراستاندارد بوده و به احتمال زیاد خطرات و خسارت‌های جبران ناپذیری را به همراه دارد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر