/
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

نتیجه آزمون استخدامی و پذیرفته شدگان ستاره خلیج فارس تا فردا اعلام می شود

مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس گفت: نتیجه آزمون استخدامی و پذیرفته شدگان نهایی این آزمون امروز و یا فردا بعد از برگزاری جلسه با مدیر عامل و مدیر منابع انسانی اعلام خواهد شد.
کد خبر : ۱۲۶۰۴

نبض نفت - در یک هفته اخیر بیش از 100 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در پالایشگاه ستاره خلیج فارس از طریق "سامانه فارس من" خواستار پیگیری موضوع استخدامشان بودند که حدود 11 ماه است در بلاتکلیفی به سر می برند.

ظاهرا با گذشت حدود ۱۱ ماه از آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس و اعلام نتایج آزمون و گذراندن مصاحبه های تخصصی و روانشناسی، این شرکت هنوز هیچ اقدامی در راستای جذب تعداد حدود ۶۰ نفر پذیرفته شده این آزمون انجام نداده است.

از طرف دیگر با توجه به اینکه به دلیل افتتاح فاز های دو و سه پالایشگاه شدیدا نیاز به نیروی متخصص دارد این پذیرفته‌‌شدگان  باید هر چه سریع‌تر از بلاتکلیفی خارج شوند .

مدیر روابط عمومی پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: ظرف مدت امروز و یا نهایتا فردا جلسه‌ای با مدیریت این مجموعه و مدیر منابع انسانی در خصوص تعیین تکلیف نتایج آزمون استخدامی و تعداد دقیق پذیرفته شدگان برگذار خواهد شد و نتیجه آن از طریق رسانه ها و سایت اطلاع رسانی همین پالایشگاه در اختیار شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر