/
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

کسب مدال طلا مسابقات جهانی اختراعات BIXPO 2018 کره جنوبی

یکی از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران که هم اکنون کارآموز حفار مدیریت عملیات حفاری – 2 خشکی است ، موفق به کسب مدال طلا مسابقات جهانی اختراعات BIXPO 2018 در کشور کره جنوبی شد .
کد خبر : ۱۲۶۸۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، عبدالله سعیدی اصل درباره موفقیت خود توضیح داد:  این مسابقات در سه حوزه آب، انرژی و محیط زیست  از تاریخ 10 تا 14 آبان ماه در سئول پایتخت کره جنوبی برگزار شد که کشورمان هفت نماینده داشت که همگی آنان موفق به اخذ مدال گردیدند .

سعیدی اصل با بیان اینکه در این مسابقات 54 کشور شرکت داشتند و در پذیرش نهایی 90 اختراع از سراسر جهان پذیرش شد، گفت: این اختراعات در حوزه های آب، برق، محیط زیست و انرژی بود .

وی درباره اختراع خود توضیح داد : توربین بادی ارایه شده در این مسابقات نسبت به انواع موجود در که زمان حاضر مورد استفاده قرار می گیرد از نظر وزن، حجم و هزینه ساخت، برتر و مقرون به صرفه است .

این جوان مخترع با اشاره به اینکه این توربین در مقایس آزمایشگاهی ساخته شده و آماده تولید تجاری می باشد، اظهار کرد: تکنیک ساخت این توربین بادی متفاوت و ساخت آن با هزینه شخصی صورت گرفته است.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر