/
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

شرکت پالایش گاز ایلام پیشرو در حوزه پژوهش و فناوری

رئیس پژوهش و فناوری پالایش گاز ایلام گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده از سوی مدیریت هماهنگي و نظارت بر تولید گاز شرکت ملی گاز ایران، این شرکت به عنوان یکی از شرکت های برتر در حوزه پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران معرفي شد.
کد خبر : ۱۲۹۵۵

به گزارش نبض نفت روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، احسان نوراللهی افزود: واحد پژوهش و فناوری پالایش گاز ایلام در راستای رفع برخی تنگناها و مشکلات عملیاتی، فنی و مهندسی، زیست محیطی و بهره وری منابع انسانی، برنامه های راهبردی و فعالیت های پژوهشی خود را به صورت جدی از سال 1392 آغاز کرده است. 

وی اظهار داشت: تحولات چشمگیر جهانی در زمینه های اقتصادی و فناوری در قرن حاضر به خوبی نشان می دهد که رویکرد به موضوع پژوهش از مهمترین ابزار برای توسعه فناوری و ثمربخشی فعالیت های علمی و تولید تکنولوژی بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: امور پژوهش، توسعه و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام به منظور تحقق اهداف و رسالت خویش، نهادینه سازی امر پژوهش و توسعه فناوری حوزه های مختلف را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: ارتقای سطح بهره وری و بهبود راندمان فرآیند های شرکت، دستیابی به دانش فنی و فناوری های نوین،رفع تنگناها و مشکلات عملیاتی،توسعه و بهبود منابع انسانی، سطح بهداشت،ایمنی و محیط زیست را با تعریف و اجرای پروژه های پژوهشی راهبردی، توسعه ای و کاربردی دنبال می کند.

نوراللهی برقراری ارتباط و همکاری با مراکز پژوهشی و دانشگاهی را از اهداف و برنامه های این حوزه عنوان کرد و گفت: گسترش و نهادینه کردن فرهنگ پژوهش به عنوان ابزار توسعه، تدوین اولویت های پژوهشی بر مبنای نیازسنجی واحد های عملیاتی و ستادی و پیگیری انجام پروژه های پژوهشی اثربخش را از دیگر اهداف و برنامه های این حوزه است.

وی ارتقا و تحکیم و بهبود روابط صنعت و دانشگاه را از اهداف این واحد برشمرد و افزود: بررسی طرح های تحقیقاتی از دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشگرها  و حمایت از پایان نامه های دانشجویی در مقاطع ارشد و دکترا و حمایت از تالیف یا ترجمه کتاب و متون علمی مورد نیاز شرکت از دیگر اهداف و برنامه های این حوزه است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر