/
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

همکاری مناطق نفت‎خیز جنوب با دستگاه‎های اجرایی خوزستان

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از همکاری این شرکت با مدیریت بحران استانداری و دستگاه‎های اجرایی خوزستان به‎منظور عمل به مسئولیت‎های اجتماعی و خدمت‎رسانی به مردم اهواز در پی مشکلات به‌وجود آمده از بارندگی‎های اخیر خبر داد.
کد خبر : ۱۲۹۷۷

به گزارش  نبض نفت  به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، احمد محمدی با اشاره به بارندگیهای اخیر در کشور گفت: به‌دلیل ورود سامانههای بارشی و تداوم بارندگی که به ۴۶ میلیمتر هم رسید، مشکل آب گرفتگی معابر در حجم بسیار بالایی نیز به‌وجود آمد که سبب بروز مشکلاتی در تردد مردم شد.

وی افزود: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به سرعت وارد عمل شد و با تامین تجهیزات و ماشینآلات مرتبط با عملیات اجرایی شامل انواع پمپهای سبک و سنگین و ماشینآلات توانست خدمت بزرگی در زمینه رفع مشکل عبور و مرور مردم بکند.

به گفته وی، آب‌گرفتگی میتوانست مشکلات دیگری مانند حوادث انسانی و مسائل مربوط به سلامت و بهداشت کلانشهر اهواز را نیز به دنبال داشته باشد که  با تلاش همه بخشهای اجرایی برطرف شد.

محمدی با اشاره به بالارفتن سطح آب پشت سد بهبهان یادآور شد: توانستیم با تامین خودروهای سنگین، در مقاومسازی سد خاکی بهبهان نیز مشارکت کنیم و خوشبختانه مطمئن شدیم سد مشکلی ندارد و با انجام عملیات مقاومسازی، ریسک فروریزش آن به صفر رسید.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، تاکید کرد: اموال و داراییهای این شرکت متعلق به مردم است و در کنار اطمینان از تداوم تولید و ایمنی تاسیسات، هرآنچه به تسهیل روند زندگی و رفع نیازهای معیشتی، فرهنگی و اجتماعی کمک کند در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

منبع: شانا

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر