/
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

اهتمام شرکت اروندان به حرکت هدفمند در مسیر تحقق اهداف کلیدی نفت در غرب کارون

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: این مجموعه به حرکت در مسیر تحقق اهداف مهم نفت در غرب کارون اهتمام دارد که لازم است در این مسیر به مواردی مانند ساختار شرکت، منابع انسانی و ایمنی و محیط زیست توجه بیشتری شود.
کد خبر : ۱۳۰۴۱



به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، جهانگیر پورهنگ در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری و اروندان با تشکر از اعتماد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و وزیر نفت، گفت: وظیفه خود می دانم از همکاران خود در مناطق نفتخیر جنوب که 25 سال با آنها زندگی کرده و از آنها درس هاي بسياري آموخته ام، تشكر كنم.

 وي افزود: از زحمات آقاي كاردر، مديرعامل پيشين شركت ملي نفت كه در شرايط سختي مديريت را برعهده داشتند و از آقاي عالي پور، مديرعامل پيشين شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب كه در كنار ايشان تجارب بسياري كسب كردم نيز سپاسگزارم.

 پورهنگ ادامه داد: از مهمترین مسئولیت هایی که به من واگذار شده و در حکم انتصاب نیز بر آن تاکید شده است، افزایش تولید شركت اروندان به بیش از یک میلیون بشکه در روز است که براي تحقق این موضوع نیاز به یاری مديرعامل و هيأت مديره شركت ملي نفت ايران داريم.

 وي تصريح كرد: شركت نفت و گاز اروندان براي پيشبرد اهداف خود نيازمند ساختار مناسب است و همكاران ما آمادگي برعهده گرفتن مسئوليت ها را دارند.

 پورهنگ با اشاره به اینکه توجه به محیط زیست و HSE، از مهم ترين دغدغه هاي ما در شركت نفت و گاز اروندان است، افزود: مردم مناطق نفتخيز از ما انتظاراتي دارند و خوشبختانه در خصوص مسئولیت های اجتماعی با تاييد وزير نفت، اعتبارات خوبي در غرب كارون در نظر گرفته شده و با تخصيص اين اعتبارات، فعاليت هاي محسوسي در چارچوب قانون انجام خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پايان با اشاره به اهميت افزايش انگيزه در كاركنان، گفت: رسيدگي به وضعيت منابع انسانی براي ما اهميت ويژه اي دارد.

بر اساس این گزارش، آیین تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران چهارشنبه 7 آذر با حضور مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در اهواز برگزار شد. کرباسیان، هفته گذشته در احکامی جداگانه احمد محمدی، جهانگیر پورهنگ و سیدعبدالله موسوی را به ترتیب به عنوان مدیران‌عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.

 ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر