/
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

موفقیت شرکت گاز استان هرمزگان در اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی 10015

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان از دریافت گواهینامه استاندارد بین المللی 10015 خبر داد و گفت: با همت و پشتکار نیروهای ساعی، متعهد و مسوولیت پذیر شرکت، به ویژه واحد آموزش، این مهم تحقق پیدا کرد.
کد خبر : ۱۳۱۴۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، فواد حمزوی بیان کرد: امروزه با گذر از عصر صنعتی و اطلاعات و ورود به عصر دانش، با توجه به سرعت تغییر تکنولوژی ها و سیستم های کاری سازمان ها، استفاده از فرآیند آموزش، قوی ترین ابزاری است که می تواند راهگشای سازمان ها جهت حضور و بقاء در عرصه بازارهای رقابتی باشد.

وی با اشاره به سیاست شرکت گاز استان هرمزگان مبنی بر ارایه خدمات با کیفیت، آسان، به موقع و همچنین تاکید بر مشتری مداری اظهار داشت: شرکت گاز استان هرمزگان تاکنون گواهینامه های متعددی همچون سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)، تقدیرنامه نامه 2 ستاره جایزه مالی، تقدیرنامه 3 ستاره نخستین دوره ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز و ... کسب کرده است.

در ادامه، علی نیک خواه رییس منابع انسانی شرکت گاز استان هرمزگان بیان کرد: در سال 93 شرکت گاز استان هرمزگان جهت اخذ استاندارد بین المللی 10015  اعلام آمادگی کرد و سال 95، در بطن برنامه های تعالی پروژه هاي بهبود، استاندارد بین المللی 10015 ، جزو نقشه راه توسعه سیستم های مدیریتی و تعالی سازمانی قرار گرفت و مقرر شد تا نیمه دوم سالجاری نسبت به پیاده سازی استاندارد بین المللی 10015  اقدام شود.

در ادامه، بهاره اسلامی مسوول آموزش شرکت گاز هرمزگان گفت: استاندارد ایزو 10015 در واقع با تمرکز روی کارکنان مجموعه و نیازهای آموزشی آن ها، سطح رسیدن به استانداردهای دریافت آموزش را سنجیده و پاسخگویی به آن ها را مد نظر قرار می دهد.

به گفته اسلامی، استقرار فرآیند آموزش بر اساس استاندارد بین المللی 10015 می تواند موثرترین راه در خصوص پایش و اندازه گیری اثر بخشی فرآیند آموزش باشد.

وی با اشاره به اهداف استاندارد 10015 ابراز داشت:  با رعایت استاندارد ایزو 10015 نه تنها سطح علمی و دانش سازمان ها همیشه در حد مطلوب و مطابق با روند روز نگه داشته می شود، بلکه رقابتی دائمی میان سطح دانش فنی و علم مربوط به شاخه فعالیت میان سازمان های موازی شکل گرفته و به نوعی با بالا رفتن سطح دانایی کارکنان، کیفیت کل مجموعه افزایش یافته و بهره وری مستقیم اتفاق می افتد و به این طریق مشتریان راضی تر نگه داشته شده و بازار با جهش مثبت‌تری پیش خواهد رفت.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر