/
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

کسب رتبه نخست در حوزه سلامت اداری از سوی شرکت گاز استان یزد

شرکت گاز استان یزد بر اساس نتایج حاصل از مدل سنجش سلامت اداری، موفق به کسب رتبه نخست در حوزه سلامت اداری برای دومین سال پیاپی شد.
کد خبر : ۱۳۳۰۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: طبق اعلام دبیرخانه ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد شرکت ملی گاز ایران، بر اساس بررسی خودارزیابی های واصله، اظهارنامه ها، مدارک و مستندات ارسالی، دیدارگاه‌های عمومی، مدت زمان پاسخگویی به مکاتبات، گزارش هیأت رسیدگی به تخلفات اداری، گزارش نهادهای نظارتی و ... صحه گذاری و امتیازدهی سنجه های مدل مزبور صورت پذیرفت و این شرکت در میان شرکت‌های گاز استانی حائز رتبه نخست شد.

علی اکبر میدان شاهی افزود: با توجه به تأکید امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران، مواردی از جمله پیگیری و اجرای مصوبات نشست‌های کمیته مزبور، تهیه، تدوین و ارائه برنامه ها و پروژه های بهبود متناسب با منابع و امکانات شرکت، هماهنگی و توافق با امور بازرسی به منظور پایش و اجرای برنامه های پیشنهادی و همچنین تلاش در راستای مرتفع  کردن گلوگاه های شناسایی شده فساد از سوی شرکت، از جمله مواردی است که به صورت جدی در برنامه شرکت گاز استان یزد قرار گرفته و حاصل آن کسب رتبه نخست در حوزه سلامت اداری برای دومین سال متوالی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در پایان کسب این مقام ارزنده را حاصل مساعدت و همکاری مدیران و کلیه کارکنان شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد با بررسی نتایج بدست آمده، ضمن تقویت نقاط قوت، نقاط قابل بهبود موجود را شناسایی و در زمینه اصلاح آنها اقدام شود.


ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر