/
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

کمیته مسئولیت اجتماعی در مناطق نفت‎خیز جنوب تشکیل می‎شود

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب از برنامه‎ریزی برای تشکیل کمیته مسئولیت اجتماعی به منظور رسیدگی بیشتر به مسائل مبتلابه مناطق زیر پوشش این شرکت خبر داد.
کد خبر : ۱۳۴۹۵

 به گزارش نبض نفت، احمد محمدی در گفتوگو با هفتهنامه مشعل، با بیان این مطلب افزود: نیروی انسانی، فقط نیروی انسانی صنعت نفت نیست؛ همان مردمی که اطراف تاسیسات ما در حال فعالیت هستند، از پنجره‌های منازل‌شان نور مشعل‌های واحدهای بهره‌برداری را میبینند و دکل، تاسیسات و خط لوله مقابل چشمانشان است نیز نیروی انسانی به شمار میروند.

وی اولویت کاری نخست خود را پیگیری کار با رویکرد تعاملی، مدیریت سیستممحور و فرآیند نگر و توجه و احترام به نیروی انسانی عنوان کرد و درباره بهرهمندی از حضور بانوان در عرصههای مدیریتی این شرکت گفت: آنطور که باید و شاید جانشینپروری و نیروپروری در این زمینه نداشتهایم، اما واقعا به حضور همهجانبه زنان نیاز داریم. در این شرکت، زنان مستعد و توانمندی فعالیت میکنند و میتوانیم در مجموعههای ستادی از حضور آنان استفاده کنیم.

محمدی ایجاد انگیزه و نشاط در میان کارکنان، ارتقای فرهنگ شخصی و سازمانی، تکریم نیروی انسانی و توجه به سلامت جسم و روح کارکنان را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: بهتازگی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، اقدام مناسبی انجام شده تا حداقل ترمیم در حقوق نیروهای ارکان ثالث ایجاد شود که در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، مباحث مرتبط با بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، همچنین تولید صیانتی و توجه به منابع هیدروکربوری و تاسیسات مرتبط آنها که در بخش دوم عمر خود قرار دارند، از دیگر اولویتهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر