/
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

ایجاد و احیای تفکر پژوهش و فناوری در بین کارکنان

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد هفته پژوهش را فرصتی مناسب جهت ایجاد و احیای تفکر پژوهش و فناوری در بین کارکنان و برقراری ارتباط موثر با پژوهشگران و دانشگاهیان دانست.
کد خبر : ۱۳۷۴۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علی اکبر میدانشاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر مفتح و با اشاره به جایگاه علم و تحقیق و تکریم دانشمندان و محققان، به بررسی اهمیت پژوهش در صنعت گاز پرداخت و یادآور شد: همواره در سطوح مختلف صنعت گاز به ویژه در سالیان اخیر، برای رسیدن به جایگاه شایسته پژوهش اقدامات بسیار مثبتی صورت پذیرفته ولیکن همچنان با وضعیت مطلوب فاصله داریم که در همین راستا، هفته پژوهش فرصت مغتنمی برای ارتقای جایگاه پژوهش و تعاملی سازنده میان صنعت گاز و دانشگاه است.

وی در حاشیه نمایشگاه استانی پژوهش که از 27 الی 29 آذرماه و با مشارکت فعال این شرکت  برگزار شد، خاطرنشان ساخت: پروژه های پژوهشی می بایست منتج به تولید محصول، بهبود فرآیند و یا ارایه خدمت باشد از این رو این شرکت با رویکرد نتیجه گرا وارد حوزه های پژوهشی شده و به دنبال استفاده از نتایج در سطح شرکت گاز و همچنین عرضه خدمات مناسب به سایر حوزه ها است.

وی ایجاد فضای پشتیبانی شرکت از پروژه های مؤثر و کاربردی صنعت گاز با تکیه بر دانش پژوهشگران و دانشگاهیان و همچنین عمیق کردن پژوهش در لایه‌های شرکت با استفاده از روش های نوین اطلاع رسانی را از مهمترین اهداف گاز استان یزد عنوان کرد که می بایست به صورت مستمر ادامه یابد.

میدانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود، از پروژه برچسب گذاری ویژه لوله های فلزی مورد استفاده در گازرسانی با استفاده از فناوری نانو به عنوان یکی از پروژه های پژوهشی شرکت گاز استان یزد نام برد که هم اکنون نتایج حاصل از این پژوهش در شرکت گاز استان در حال بهره گیری است.

وی در پایان یادآور شد: شرکت گاز استان یزد به عنوان قطب پژوهشی منابع انسانی در سطح شرکت ملی گاز ایران فعالیت می کند که این امر پتانسیل بالایی را جهت اثرگذاری و بهبود فعالیت ها و بهره وری بیشتر در سطح این شرکت فراهم آورده است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر