/
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

مصرف 38 درصد گاز طبیعی خراسان رضوی در بخش نیروگاهی

در مدت زمان 9 ماهه نخست سال 97، سه میلیارد و 326 میلیون مترمکعب گاز تحویل بخش نیروگاهی شده که این رقم معادل 38 درصد مصرف گاز استان در این مدت است.
کد خبر : ۱۳۷۴۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدحمید فانی مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، با اعلام این خبر اظهار کرد: در این مدت 6 نیروگاه بزرگ تولید برق استان، سه میلیارد و 326 میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند که به ترتیب نیروگاه نیشابور با 951 میلیون مترمکعب و شمس با 41 میلیون مترمکعب بیشترین و کمترین آمار مصرف این بخش را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: همچنین نیروگاه فردوسی با 815 میلیون مترمکعب، شریعتی 534، طوس 520 و نیروگاه مشهد با 465 میلیون مترمکعب به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی تصریح کرد: در مدت زمان 9 ماهه سال گذشته، سه میلیارد و 169 میلیون مترمکعب گاز تحویل نیروگاه های استان شده بود که این رقم نشان دهنده رشد 5 درصدی گازرسانی به این بخش در سال جاری است.

فانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز فصل زمستان گفت: از ماه های گذشته، تمام پیش بینی های لازم برای تامین حداکثری انرژی گرمایشی گاز مشترکین اندیشیده شده و امیدواریم مردم نیز با همکاری در مصرف ایمن و بهینه این نعمت الهی، زمینه خدمت رسانی مطلوب و هر چه بهتر خادمان خود را فراهم کنند.

این مقام مسئول یادآور شد: مصرف صحیح و ایمن گاز طبیعی راهکار بهره‌مندی آیندگان از این نعمت خدادادی است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر