/
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

نصب پکیج هیدروژن در مدت ۴ ماه در پتروشیمی ایلام

معاون اجرایی مجتمع پتروشیمی ایلام از نصب پکیج هیدروژن در مدت ۴ ماه در این مجتمع خبر داد.
کد خبر : ۱۴۰۴۸

نبض نفت - « یوسف شریفی» اظهار کرد: مهندسی، طراحی و نصب واحد «هیدروژن» ظرف مدت چهار ماه یک افتخار و رکورد برای مجتمع پتروشیمی ایلام محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این واحد در بالاترین سرعت و سطح کیفیت بدون حضور لایسنس و مهندس مشاور نصب و اجرایی شده است، گفت: با تلاش کارشناسان و نیروهای تلاشگر این شرکت مبلغ بسیار قابل توجهی صرفه‌جویی مالی و اقتصادی صورت گرفت.

معاون اجرایی مجتمع پتروشیمی ایلام با بیان این‌که واحد هیدروژن برای تولید و تأمین هیدروژن واحد SRU خریداری شد و بلافاصله پس از ترخیص در گمرک و در کمترین زمان ممکن در دستور کار پیمانکار قرار گرفت، ادامه داد: عملیات اجرایی و نصب قطعات و تجهیزات از اوایل شهریور آغاز و پایان آذرماه به اتمام رسید و تحویل گروه عملیات شد.

شریفی با اشاره به این‌که عملیات نصب پکیج هیدروژن در شرایطی ظرف مدت ۴ ماه به اتمام رسید که لایسنس هیچ‌گونه همکاری با مجتمع پتروشیمی ایلام نداشت و مستندات نیز برای عملیات اجرایی در دسترس نبود، تصریح کرد: همه اقدامات مهندسی، نصب، طراحی و اجرای خطوط و لوله‌گذاری بدون حضور لایسنس و مهندس مشاور توسط کارشناسان مجتمع انجام شد.

وی ادامه داد: کمپرسورهای ۴۵۱ B و ۴۵۲ B پس از ترخیص از گمرک وارد سایت شد و به علت نبود «وندور» با تلاش کارشناسان مجتمع، دستگاه نظارت و به همراه پیمانکار مورد بازرسی و در برنامه نصب قرار گرفت.

شریفی یادآور شد: کمپرسور ۴۵۱ B به سرعت و پس از بازرسی امروز سوم دی‌ماه در محل خود در واحد هیدروژن نصب شد و نصب کمپرسور ۴۵۲ B و ۹۴۱ B نیز در برنامه کاری این مجتمع قرار گرفت و به زودی نصب خواهد شد.

منبع: ایسنا

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر