/
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

تغییر در سمت های سازمانی در راستای چابکی و پویایی مجموعه است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: تغییر در سمت های سازمانی در راستای چابک سازی، پویایی و رشد و بالندگی مجموعه و براساس نیاز در مقاطع مختلف صورت می گیرد .
کد خبر : ۱۴۳۹۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، سید عبدالله موسوی افزود: هدف از تغییرات، شایسته سالاری  و ایجاد انگیزه در سطوح کارکنان، استفاده از نخبگان و نیروهای جوان به منظور رسیدن به توسعه پایدار است . 

وی اظهار کرد: به طور یقین تغییرات بر اساس مطالعه و سنجش توانمندی ها و کارآیی افراد و اینکه در چه بخشی از سازمان می توانند مفید تر واقع شوند، انجام می پذیرد .

موسوی گفت: این امر در ایجاد تحول، تحرک، نوآوری و تعالی شرکت ها و مجموعه های صنعتی نقش موثر و آثار سازنده ای خواهد داشت .

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیوند با این مطلب افزود: با توجه به شرایط موجود و لزوم بهبود راندمان کار و افزایش فعالیت ها بویژه در ابعاد حفاری  چاه ها، متراژ حفاری، گسترش خدمات فنی و تخصصی جانبی، استفاده بهینه از ظرفیت ها و همچنین بکارگیری فناوری های نوین، جابجایی در سطوح مختلف مدیریتی امری طبیعی و  عادی می باشد .

وی اظهار کرد: اگر برداشت از قبول مسئولیت انجام وظیفه و تکلیف و یک امانت تلقی گردد، تغییر و جابجایی به طور کامل توجیه شده و امری مرسوم ملحوظ می گردد .

موسوی به شایعاتی مبنی بر جابجایی برخی مدیران و مسئولان این شرکت در فضای مجازی و یا از طریق نقل و قول اشاره کرد و گفت: طرح این مسائل غیر مستند و با واقعیت تطابق ندارد و به طور واضح و روال اداری در خصوص انتصاب یک مسئول و جابجایی در سمت ها، قبل از صدور احکام با افراد گفت و گو ، تبادل نظر و هماهنگی لازم به عمل می آید .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر