/
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

دیدار با خانواده های معظم شهدای شرکت ملی حفاری ایران

به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از سوی امور ایثارگران شرکت ملی حفاری ایران دیدار با خانواده های معظم شهدای این شرکت برنامه ریزی شده است .
کد خبر : ۱۴۷۰۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، در این ارتباط روز گذشته رئیس و تعدادی از کارکنان امور ایثارگران و نمایندگان روابط عمومی شرکت با خانواده  شهید حاجت مراد غفاری که در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد و خانواده محمد مراد اسکندری شهید مدافع حرم که در تدارک برگزاری آیین بزرگداشت سالگرد شهادت این عزیزان هستند، دیدار کردند .

 در این دیدار خاطراتی از خصوصیات اخلاقی، شخصیت، منش، تواضع و روحیه از خود گذشتگی شهدا در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی بیان و حفظ خاطرات و حماسه آفرینی ها و جانفشانی های آنان برای نسل آینده مورد تاکید قرار گرفت .

رئیس امور ایثارگران شرکت در این دیدار با بیان اینکه شرکت  ملی حفاری ایران 42 شهید دوران دفاع مقدس و دو شهید مدافع حرم دارد، گفت: تلاش بر این است تا با پیگیری مصوبات و قوانین مربوط به ایثارگران بتوانیم به نحو شایسته به خانواده های معظم شهدا خدمت نماییم .

 ابراهیم بیت مشعل ضمن پاسداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید غفاری و چهارمین سالگشت شهادت شهید اسکندری، افزود: شهید غفاری در بخش سازندگی و شهید اسکندری در اداره کل ترابری شرکت به کار اشتغال داشتند .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر