/
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

دشمن در تحریم‌های نفتی خود شکست خورده است

اندیمشک - رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: فروش نفت و سرمایه‌گذاری در نفت ایران نشان می‌دهد، دشمن در تحریم‌های خود علیه این کشور شکست خورده است.
کد خبر : ۱۵۵۰۵

نبض نفت -  فریدون حسنوند پیش از ظهر امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی دوم اندیمشک اظهار کرد: در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی، تلاش دشمن فروپاشی نظام از طریق تحریم، تهدید و نا امید سازی ملت است.

وی، آغاز پروژه‌های فروش نفت و سرمایه‌گذاری در کشور را نشان از شکست دشمن در اهداف خود در تحریم‌ها دانست و افزود: کشور باقدرت و صلابت مسیر توسعه را ادامه خواهد داد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تضعیف مدیران و گسست میان مردم و مسئولان را خیانت به کشور و نظام معرفی و تصریح کرد: تعامل بین قوا نقش ارزنده در کشور دارد و قوای قضائیه و مقننه در کنار رهبر و رئیس‌جمهور به دنبال توسعه کشور هستند.

حسنوند، خواستار توسعه میادین در استان خوزستان شد و افزود: اختصاص چهار درصد در قراردادهای نفتی مناطق نفت‌خیز به خوزستان نشان از نگاه ویژه‌ای به مناطق خوزستان و نفت‌خیز بوده و ارتقا سهم دو درصد به سه درصد گامی مهم در توسعه مناطق نفت‌خیز خواهد بود.

وی، خوزستان و نفت را رفیق دیرینه هم معرفی و عنوان کرد: نفت در عمق وجود خوزستان حراست می‌شود و هدیه خوزستان به استان‌ها و دیگر مناطق ایران اسلامی به شمار می‌رود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از زبان حال خوزستان می‌گویم حال و روزم خوب نیست و خوزستان را دریابید، گفت: اکتشاف نفت در دشت لاله را در دستور کار قرار دهید، توسعه میادین، اجرای پروژه‌های مهم پالایشگاه و پتروشیمی آبادان، بیدبلند، خرمشهر، شوش و دزفول از درخواست‌های مهم مردم خوزستان از مجموعه وزارت نفت و شخص وزیر نفت است.

وی با اشاره به طولانی‌ترین بمباران هوایی پس از جنگ جهانی دوم در اندیمشک گفت: شهروندان اندیمشک همواره در حمایت از نظام و انقلاب در تمام صحنه‌ها حضورداشته و خواهند داشت.

حسنوند، راه‌آهن سراسری، دوکوهه، دو رود خروشان دز و کرخه را از سرمایه‌های اندیمشک معرفی و تصریح کرد: همواره اندیمشک حافظ انقلاب بوده و شهروندان اندیمشک در این راستا ثابت‌قدم ایستاده‌اند.

حسنوند با تاکید بر اینکه اکتشافات در خوزستان را دستور کار قرار دهید، افزود: اکتشافات در میادین مشترک با کشور عراق در منطقه آزادگان، دشت لاله، مناطق شهرستان اندیمشک و توسعه میادین در غرب و شرق کارون را در دستور کار قرار دهید.

منبع: خبر گزاری مهر

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر