/
۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲

با اتکا به ظرفیت های داخلی تحریم های دشمن بی اثر می شود

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: اگر مسئولان نگاه خود را به ظرفیت ها و توان داخلی کشور معطوف کنند،قطعا تحریم هایی که آمریکا علیه کشورمان وضع می کند بی اثر خواهند ماند.
کد خبر : ۱۶۰۰۲

نبض نفت - حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به تحریم های روزهای گذشته آمریکا علیه برخی از شرکت ها و افراد اشاره کرد و گفت: به نظرمن این تحریم ها نه تنها جای نگرانی ندارد،بلکه ما می توانیم نسبت به این تحریم هایی که علیه کشورمان وضع شده است از آمریکا تشکر کنیم.

وی افزود: درمواقع مختلفی شاهد این مسئله بودیم که هر زمانی تحریمی علیه کشورمان صورت پذیرفته است،افراد خوش فکر و دانشمندان ایرانی به ویژه مبتکر و مخترع این سرزمین راهکارهایی را برای مقابله با این تحریم ها بوجود می آوردند.

باید تحریم ها را برای خود یک فرصت تلقی کنیم

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که تحریم ها نه تنها برای کشورمان تهدید به شمار نمی روند،بلکه تحریم را برای خود یک فرصت تلقی می کنیم و ما باید با کار و تلاش و اتکا به ظرفیت های درون کشوراین نوع تحریم هایی که از سوی آمریکا به ما تحمیل می شود را بی اثر کنیم.

نماینده مردم شاهین شهر با اشاره به اینکه با دشمن نباید با زبان نرم برخورد کرد،گفت: اینکه ما از دشمن درخواست کنیم که کشورایران را تحریم نکند،همانطورکه رهبری فرمودند؛ این نوع گفتاربوسه زدن بر پنجه گرگ است و طبیعتا جواب نمی دهد.

با بهره گیری از ظرفیت های دانشمندان کشور تحریم های دشمنان را خنثی می کنیم

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: ما باید از این تحریم ها و تنگناهایی که دشمن برای کشورمان فراهم کرده است،با ابتکار و خلاقیت آنها را به فرصت مبدل کنیم و آن موقع است که وقتی دشمن مشاهده کرد که تحریم ها و تهدیدهایش برای ایران اسلامی تاثیر گذار نیستند؛دست به گسترش تحریم ها دیگری علیه کشورمان می زنند.

وی تاکید کرد: بنابراین ما به دشمنان ایران اعلام می کنیم که ایجاد تحریم هایتان در حال ظلم به کشورمان هستید و هیچ گاه هم  تقاضایی از شما برای اینکه به کشورمان ظلم نکنید،نخواهیم کرد؛بلکه با استفاده ازدانشمندان و نخبگان همین مرزو بوم تحریم های ظالمانه تان را خنثی می کنیم.

منبع: خانه ملت



مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر