/
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

بكارگیری یك دستگاه پمپ تراك جهت جمع ‌آوری آب ‌های سطحی شهرستان اهواز

کد خبر : ۱۶۲۹۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت حفاری شمال، سرپرست مدیریت خدمات فنی شرکت حفاری شمال از به کارگیری یك  دستگاه پمپ‌ تراک این شرکت جهت جمع ‌آوری و دفع آب‌ های سطحی در كوی ملت و پل علی بن مهزیار شهرستان اهواز خبر داد.

سعید بوربور، سرپرست مدیریت خدمات فنی شركت حفاری شمال با اشاره به اینکه این تجهیزات ویژه عملیات حفاری می باشد  و در راستای مسئولیت های اجتماعی و همکاری شرکت با ستاد بحران استان خوزستان مورد استفاده قرار گرفته، گفت: با موافقت مدیرعامل محترم و اهتمام مدیریت خدمات فنی و همكاری و همراهی اداره روابط عمومی شركت، یك دستگاه پمپ تراک از روز یكشنبه مورخ 98/01/18 در موقعیت كوی ملت و پل علی بن مهزیار شهر اهواز استقرار یافته و به طور شبانه روزی در مدار عملیات كمك رسانی به اقشار سیل زده قرار دارد.

وی افزود: با حضور خستگی ناپذیر پرسنل پرتلاش واحد سیمانكاری مدیریت خدمات فنی شركت حفاری شمال در كنار امدادگران شهرداری اهواز جهت استحکام بخشی و تقویت سیل بندهای مناطق شهری در چند نقطه کلانشهر اهواز صورت گرفت.

سرپرست مدیریت خدمات فنی شرکت حفاری شمال خاطر نشان ساخت: این نیروها تا زمانی که این مناطق نیاز به کمک داشته باشند در مناطق سیل زده ، همسو با دیگر امدادگران مستقر خواهند بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر