/
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

اصحاب رسانه با انعکاس دیدگاه‌های مردم و دستاوردهای صنعت نفت به دنبال ایجاد امید در جامعه باشند

اصحاب رسانه با انعکاس دیدگاه‌های مردم و دستاوردهای صنعت نفت به دنبال ایجاد امید و نشاط در جامعه باشند.
کد خبر : ۱۶۴۳۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظرتربتی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران روز دوشنبه ۲۶ فروردین ماه در دیدار نوروزی با کارکنان و دست‌اندرکاران رسانه‌های وزارت نفت (شانا، مشعل، ایران پترولیوم) با بیان این مطلب و تشکر از اصحاب رسانه برای انعکاس شفاف و سریع اخبار این حوزه، اظهار داشت: در واقع، شما به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین رسانه‌ها در حوزه انرژی، نشان داده و می‌دهید که شفافیت در امر اطلاع‌رسانی، لازمه عصر ارتباطات و تبادل اطلاعات است.

وی در ادامه با بیان این که در حال حاضر، فضای جامعه به گونه‌ای است که توقع مردم از دولت و سازمان‌های دولتی را افزایش داده، گفت: این امر باعث شده تا برای ماندن در این فضای دشوار، همیشه عالی و مطلوب باشیم و به محض ذره‌ای عدول از این مطلوبیت، مورد نکوهش و شماتت قرار گیریم که البته طبیعی است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: شما خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌عنوان چشمان بیدار جامعه، با بررسی دقیق تمامی جوانب در یک زمینه خاص، بهتر از هر کارشناسی می‌توانید نظر دهید و هدایتگری خوب برای مسئولین باشید.

مهندس تربتی با بیان این که خوشحالیم ارایه خدمات از طرف ما به گونه‌ای است که هیچ‌گاه مشکلی برای مردم به وجود نمی‌آید و از همین روست که تمامی بخش‌ها دست در دست یکدیگر، متعصبانه و دلسوزانه به خدمت مشغولند، عنوان کرد: سیل اخیر به رغم تمام مسایل و مشکلاتی که ایجاد کرد، باعث شد تا این نقطه قوت را در خود کشف کنیم که همکارانی دلسوز و از جان گذشته برای خدمت‌رسانی به مردم داریم.

معاون وزیر نفت در امور گاز، ورود فناوری و فضای مجازی را زمینه گسترش ارتباطات و انتشار اطلاعات عنوان کرد و گفت: بنابراین، در این وضعیت، آنچه می‌تواند جامعه را به سمت واقعیت‌ها و آگاهی‌بخشی درست سوق دهد، فعالیت شفاف خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

وی در پایان با تشکر از تلاش‌ها و زحمات اصحاب رسانه برای ارایه شفاف و به‌موقع اخبار در حوزه انرژی، اظهار داشت: فراموش نکنید که تنها با اطلاع‌رسانی شفاف و روشن است که می‌توان مانع از کارکردهای منفی و عملکردهای نادرست در سیستم‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر