/
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵

سوء استفاده پیمانکاران در شرکت گاز استان خراسان رضوی

تعدادی از کارکنان شرکت گاز استان خراسان رضوی به ویژه شهرستان مشهد از سوء استفاده پیمانکاران و نماینده آنها از نیروها خبر دادند.
کد خبر : ۱۶۶۹۴
سوء استفاده پیمانکاران در شرکت گاز استان خراسان رضوی

به گزارش نبض نفت تعدادی از کارکنان شرکت گاز استان خراسان رضوی با ارسال پیام‌های جداگانه به این پایگاه خبری از برخی سوء استفاده پیمانکاران و نماینده پیمانکاران خبر داده‌اند و در همین راستا از مسئولان خواسته‌اند با نظارت بیشتر جلو این سوء استفاده‌ها گرفته شود.

در خبرهای رسیده به پایگاه خبری نبض نفت چنین بیان شده است که در موارد متعدد نماینده پیمانکار در حساب‌های مالی دستکاری می‌کند اما کارکنانی که از موضوع اطلاع دارند جرات بیان آن را ندارند. به گفته آنها نمی‌توان آن را جایی بیان کرد.

در مورد دیگری که به پایگاه خبری نبض نفت گزارش شده گفته شده که "یکی از همکاران فرزندی نداشت اما نماینده پیمانکار به مدت یک سال حق فرزندی برای آن همکار رد می‌کرد و پول حق فرزندی را از همکارم می‌گرفت."

از جمله سوء استفاده‌های دیگری که در شرکت گاز استان خراسان گزارش شده به این مورد هم می‌توان اشاره کرد: "همکاری داشتم که فقط 5 هزار قرائت کنتور داشت اما نماینده پیمانکار دو هزار قرائت بیشتر برای وی رد می‎‌کرد و خود همکارم گفت پول اون 2 هزار تا قرائت را نماینده پیمانکار گرفت."

مورد عجیب‌تر این بود که یکی از کارکنان شرکت گاز استان خراسان رضوی به خاطر پیاده‌روی زیاد دیسکش را عمل کرده بود و استعلاجی گرفت ولی نماینده پیمانکار برای وی قرائت رد کرده بود و حق‌الزمه وی را دریافت می‎کرد.

برخی از گلایه‌های نیروهای کنتورخوان در شهرستان مشهد نیز قابل تامل بود: "ما نیروی کنتورخوان هستیم، رئیس منطقه عوض میشه میاد میگه شما نوک پیکان هستید و.... ولی بعدش دیگه ما را به عنوان نیرو حساب نمیکنن. تا حرفی میزنیم می‌گویند فلان آیتم شما را حذف می‌کنیم."

اینها فقط بخشی از تخلفاتی است که در شرکت گاز استان خراسان رضوی به ویژه شهرستان مشهد رخ داده و لازم است نهادهای نظارتی در این خصوص دقت بیشتری داشته باشند تا چنین سوء استفاده‌هایی دیگر رخ ندهد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر