/
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
کارشناس حوالجات ارزی بانک حکمت ایرانیان:

انجام نقل و انتقال ارزی بانک حکمت ایرانیان از طریق سامانه «نیما» امکان پذیر است

کارشناس حوالجات ارزی بانک حکمت ایرانیان با اشاره به اینکه نقل و انتقالات ارزی این بانک از طریق سامانه نیما صورت می‌گیرد گفت: این نقل و انتقالات علاوه بر سامانه نیما از طریق شرکت های حقوقی و اشخاص حقیقی که کارت بازرگانی داشته باشند نیز صورت می‌گیرد.
کد خبر : ۱۶۷۴۵
به گزارش نبض نفت، مینا فشکی در نمایشگاه بیمه، بانک و بورس در مورد سامانه ارزی بین ایران و اروپا گفت: این سامانه هنوز قطعی نشده و هیچ بخشنامه و یا دستورعملی حتی توافقی صورت نگرفته است.
وی همچنین به موضوع تحریم ها اشاره و اظهارکرد :تحریم ها بسیار تأثیرگذار بودند چون بیشتر کالاهای اساسی از کشور های خارج تهیه می شود، نیازمند برقراری رابطه با آنها هستیم و این ارتباط از طریق کشور های واسطه گر برقرار می شود.

کیوسک ایرانیان نت یکی از دستاوردهای بانک حکمت ایرانیان است
دبیر کمیته تبلیغات بانکی، بانک حکمت ایرانیان در مورد یکی از دستاوردهای این بانک گفت: کیوسک ایرانیان نت یکی از دستاوردهای این بانک است که به صورت کاملا محصول مجهز و الکترونیکی همه‌ مبادلات، نقل و انتقالات و امور  بانکی را انجام می دهد.

مجید امینی در مورد نحوه‌ی برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: متاسفانه امسال با توجه به اینکه اسپانسر نمایشگاه بوده‌ایم، از روند نمایشگاه راضی نیستیم.

  وی افزود: نارضایتی ما شاید بخاطر کم تجربگی تیمی که برگزاری این نمایشگاه را برعهده گرفته بود باشد، ولی درکل مطابق انتظارات ما نبوده‌است.

تهیه وتولید: فاطمه اسماعیلی
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر