/
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

حضور مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در دیدار کارگران کشور با رهبر معظم انقلاب

مهندس حمید بورد مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران به عنوان یکی از مدیران حوزه کارگری صنعت نفت روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه در هفته کار و کارگر به دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب رفتند.
کد خبر : ۱۶۷۶۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به توطئه نفتی آمریکا فرمودند: ما آن‌قدری که نیاز داریم و خودمان اراده می‌کنیم، می‌توانیم نفت خود را صادر کنیم. آنها به خیال خودشان راه را مسدود کرده‌اند اما ملت فعال و مسؤولان بیدار اگر دامن همت به کمر بزنند، بسیاری از بن‌بست‌ها را باز خواهند کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، کار جهادی و بی‌وقفه را از شرایط مهم رونق تولید و تحقق راهبرد عزت‌آفرین اقتصاد مقاومتی خواندند و با تاکید بر لزوم رسیدگی به مسائلی همچون امنیت شغلی و مزد و احترام به کارگران افزودند: دشمن برای به زانو در آوردن ملت ایران بر فشار اقتصادی متمرکز شده است اما بداند این ملت هیچگاه به زانو در نمی‌آید و ضمن استفاده از فرصت تحریم برای رشد و شکوفایی، دشمنی‌های آمریکا را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

رهبر انقلاب اسلامی دیدار امسال با کارگران را با توجه به سال «رونق تولید»، دارای اهمیت بیشتری دانستند و با تشبیه کار به بهار به‌عنوان زمینه‌ای برای بروز ظرفیت‌ها و استعدادها گفتند: کار یک ارزش والا است و این موضوع باید به یک فهم عمومی در جامعه تبدیل شود تا جایگاه ارزشمند کارگر نیز شناخته شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از عوامل تحقق رونق تولید را کار جهادی و فوق‌العاده دانستند و افزودند: رونق تولید یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است و اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود، تصمیم‌های سردمداران آمریکایی و صهیونیستی درباره نفت و مسائل اقتصادی دیگر، تاثیرگذار نخواهد بود.

ایشان خاطرنشان کردند: «رونق تولید»، «حمایت از کالای ایرانی»، «تحرک کاری» و «اقتصاد مقاومتی» در واقع زمینه‌ساز عزت ملی و نفوذناپذیری در برابر تصمیم‌های بیگانگان خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه عزت ملی یکی از اولویت‌ها و مسائل اصلی هر ملتی است، گفتند: ملت‌ها هیچ‌گاه راضی نخواهند شد تا تحت تأثیر و نفوذ تصمیمات دشمنان خود قرار گیرند.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر