/
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

مميزی جدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت شرکت براساس استاندارد ISO9001 - 2015

رئیس مهندسی ساختار و بهره وری و دبیر کمیته راهبری شرکت ملی حفاری ایران از مميزی جدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت شرکت براساس استاندارد ایزو 9001 با ویرایش سال 2015 در این شرکت خبر داد .
کد خبر : ۱۶۸۶۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مسعود احمدی در این باره توضیح داد: این ممیزی هم اکنون در حال انجام است و ششمین دوره سه ساله در مقطع سال 1398 تا 1400 محسوب می شود .

وی گفت: دارا بودن گواهينامه سيستم مديريت كيفيت يكی از نقاط قوت و از نظر متقاضیان خدمات  شرط لازم برای شركت و كسب امتياز در ارزيابی های اوليه مناقصات می باشد .

احمدی افزود: این شركت در سال 1383 موفق به اخذ گواهينامه سيستم مديريت كيفيت بر اساس استاندارد ISO9001-2000  از مؤسسهDNV  گرديد و پس از انتشار ويرايش های جديد استاندارد (2008 و 2015)، شرکت گواهينامه خود را به ويرايش جديد ارتقاء بخشید .

رئیس مهندسی ساختار و بهره وری و دبیر کمیته راهبری شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در اواخر سال 1390، پس از بررسی های لازم، شركت SGS IRAN جایگزین موسسه DNV و مميزی  دوره سه ساله سوم توسط این شرکت تمدید گرديد .

وی گفت: قرارداد با شرکت SGS IRAN برای دوره های سه ساله چهارم و پنجم نيز منعقد و اعتبار گواهینامه به صورت سالیانه با موفقیت صورت گرفت .

احمدی با اشاره به برنامه دوره اخیر ممیزی افزود: با توجه به اتمام اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت شرکت، طبق برنامه ریزی انجام شده برای اجرای فرآیند ممیزی شخص ثالث در سطح شرکت بررسی تجهیزات و  واحدهای داخلی هم اینک توسط کارشناسان SGS IRAN در دست اجرا قرار دارد .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر