/
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

فراخوان احداث ۵ جایگاه سی‌ان‌جی در زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از آمادگی برای واگذاری مجوز احداث پنج جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در شهر زاهدان خبر داد.
کد خبر : ۱۷۱۲۴

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، غلام‌محمد احمدی گفت: فراخوان احداث جایگاه‌های تک‌منظوره عرضه سی‌ان‌جی از طریق جراید اطلاع‌رسانی شده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند درخواست‌های خود را به منطقه ارائه کنند.

وی با اشاره به گسترش طرح گازرسانی در شهر زاهدان گفت: به منظور استفاده از سوخت پاک و ارزان، طرح احداث جایگاه‌های تک منظوره سی‌ان‌جی در دستور کار قرار گرفته و این شرکت در نظر دارد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پنج جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در نقاط گازرسانی شده شهر زاهدان احداث کند.

مدیر منطقه زاهدان، اظهار کرد: هم‌اکنون یک جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در شهر زاهدان در حال راه‌اندازی بوده و مجوز احداث یک جایگاه دیگر نیز صادر شده است.

وی احداث این جایگاه‌ها را به‌منظور توسعه خدمات دولت، جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و رفاه حال مردم عنوان کرد و افزود: در صورت احداث و توسعه جایگاه‌های سی‌ان‌جی در استان، بخش قابل توجهی از مصرف سوخت مایع کاهش خواهد یافت و مردم از سوخت پاک و ارزان برخوردار خواهند شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر