/
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

برکناری مدیر سد سیمره صحت ندارد

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با بیان اینکه جلسات خوبی با استانداری و دادگستری ایلام در خصوص مسائل پیش‌ آمده برای مدیر سد سیمره برگزار و توافقاتی حاصل شد، گفت: تولید برق نیروگاه‌های برق‌آبی به 7 هزار مگاوات رسید.
کد خبر : ۱۷۱۹۵

نبض نفت - بهروز مرادی، در پاسخ به این سؤال که گفته شده است به دلیل اهمال مدیر سد سیمره در انجام وظایف خود پرونده‌ای در دادگاه برای این مدیر تشکیل شده است، گفت: جلسات خوبی با استانداری و دادگستری ایلام برگزار شد و موضوع به خوبی حل و فصل و به توافقاتی در این خصوص رسیدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود مدیر سد سیمره برکنار شده است گفت: اصلاً این موضوع صحت ندارد و مدیر سد سیمره برکنار نشده است.

مرادی ادامه داد: اختلاف‌نظری بر روی قیمت اراضی بود که خوشبختانه موضوع مرتفع و حل شد.

چند روز پیش دادستان سیروان با بیان اینکه پرونده سد سیمره در حال پیگیری است، گفته بود که مدیر سد سیمره به دلیل اهمال در انجام وظایف مورد بازخواست و تحت تعقیب قرار گیرد.

دادستان ایلام نیز چند روز پیش در نشست مشترک با مدیران اجرایی استان در مورد تعیین تکلیف باغات و مزارع خسارت‌دیده مردم روستای چم‌شیر سیروان، به دادستان شهرستان سیروان دستور داد تا هرچه زودتر به موضوع وارد شدن خسارت به مزارع «عرب رودبار» ورود کند و مدیر سد سیمره را به دلیل اهمال در انجام وظایف مورد بازخواست و تحت تعقیب قرار دهد.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر میزان تولید برق توسط نیروگاه برق‌آبی چقدر است، گفت: تولید برق نیروگاه‌های برق‌آبی در پیک مصرف در تابستان به 10 هزار مگاوات خواهد رسید اما در حال حاضر میزان تولید 7 هزار مگاوات است.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر